اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ماموران انتظامی کردستان صورت گرفت

کشف محموله قاچاق 1.5 میلیارد ریالی در کردستان

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف محموله 1.5 میلیارد ریالی قاچاق کالا در شب گذشته در این استان خبر داد.

کشف محموله قاچاق 1.5 میلیارد ریالی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس در سنندج، محمد قنبری ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: این محموله شامل مقادیر زیادی وسایل خارجی و 500 طاقه پارچه بود که ارزشی معادل 1.5 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه این محموله قاچاق به شکل بسیار ماهرانه‌ای در یک کامیون جاسازی شده بود که مامورین ما به راحتی قادر به کشف آن نبودند، گفت: خوشبختانه با همکاری مردم و پیگیری‌های 20 روزه مامورین مبارزه با قاچاق کالای استان این محموله کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: این محموله که خارج از استان به شکل ماهرانه‌ای در بدنه کامیون جاسازی شده بود و قصد خروج از راه‌های استان به سمت تهران را داشت توسط مامورین ما کشف شد و دو نفر نیز در این راستا دستگیر شده‌اند.

قنبری مبارزه با کالاهای قاچاق را از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و بیان داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده، بحث مبارزه با قاچاق کالا که اقتصاد ما را هدف قرار داده به صورت جدی مورد توجه نیروی انتظامی قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با اجرای طرح‌های مختلف در راستای مبارزه با قاچاق کالا و تحقق شعار حماسه اقتصادی وظیفه ذاتی خود را به درستی انجام داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی در این حوزه برخورد با افراد دانه درشتی است که قصد دارند به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند، گفت: بررسی عملکرد نیروهای انتظامی نیز بر اساس متلاشی‌کردن باندها و دستگیری قاچاقچیان کلان است.

قنبری از مردم به عنوان یاوران و همراهان همیشگی پلیس در بحث مبارزه و مقابله با مجرمین نام برد و گفت: خوشبختانه با تلاش و پشتکار مامورین انتظامی و همکاری خوب خود مردم کشفیات قاچاق در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

وی در پایان مقابله با جرائم و افراد مجرم را وظیفه ذاتی و قانونی پلیس عنوان کرد و گفت: مامورین انتظامی استان به منظور ایجاد امنیت و آرامش مردم برابر قانون با هر مجرمی قاطعانه برخور خواهند کرد.

انتهای پیام/79002/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول