اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت اعلام کرد

انهدام باند قاچاق مشروبات الکلی در جیرفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: یک باند قاچاق مشروبات الکلی خارجی در ورودی روستای کنارصندل جیرفت توسط مأموران اداره اطلاعات منهدم شد.

انهدام باند قاچاق مشروبات الکلی در جیرفت

مجید رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: یک باند قاچاق مشروبات الکلی خارجی در ورودی روستای کنارصندل جیرفت توسط مأموران اداره اطلاعات منهدم و در این عملیات تعداد 576 قوطی مشروب خارجی و دو دستگاه خودرو کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

رستمی با اشاره به اینکه این مشروبات در یک دستگاه خودروی پراید کشف شده است، تصریح کرد: متهم این خودرو پس از تعقیب و گریز فراوان با توجه به پوشش گیاهی انبوه منطقه با به جا گذاشتن خودرو متواری شد.

وی با بیان اینکه دو متهم دیگر از اعضای اصلی باند قاچاق مشروبات الکلی با دو دستگاه خودرو زانتیا نیز مسیر راه را برای متهم اصلی باز می‌کردند، ابراز داشت: یکی از این افراد که در پوشش مسافرت خانوادگی به همراه همسر خود در انتقال این محموله ایفای نقش می‌کرد، توسط مأموران دستگیر و خودروی آنها متوقف شد.

رستمی عنوان کرد: با توجه به اینکه همسر متهم دارای دو فرزند خردسال بود با اخذ کفالت آزاد شد تا در زمان مورد نیاز برای سیر مراحل قضایی خود را معرفی کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: طبق اطلاعات به دست آمده و اعترافات متهم این باند در مدت کمتر از یک ماه در مجموع 83 کارتن آبجو شامل یک هزار و 992 قوطی و هشت کارتن ویسکی نوع مک‌گریگول شامل 96 شیشه از شهرستان میناب به این شهرستان قاچاق کرده‌اند.

رستمی با اشاره به اینکه این پرونده به همراه متهم دستگیر شده و بازجویی‌های به عمل آمده به دادسرا ارسال شده است، بیان داشت: با توجه به متواری شدن دو تن از متهمان پرونده مفتوح و احکام قضایی لازم صادر شده است.

انتهای پیام/80001/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول