اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان خبر داد

افتتاح تقاطع غیر همسطح تختی تا پایان تیرماه

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان گفت: تقاطع غیر همسطح خیابان تختی تا پایان تیرماه سال جاری آماده بهره‌برداری است.

افتتاح تقاطع غیر همسطح تختی تا پایان تیرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدجواد جعفرپور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان همدان با بیان اینکه چندین پارکینگ طبقاتی در دست احداث داریم اظهار داشت: یک واحد پارکینگ طبقاتی با 2 هزار متر عرصه و 3 هزار و 500 متر مربع در 9 طبقه و ظرفیت 900 خودرو با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان تا پایان تیرماه آماده افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: یک واحد پارکینگ طبقاتی در محوطه حمام‌قلعه با زیربنای 5 هزار متر مربع با ظرفیت 200 خودرو در پنج طبقه با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد تومان تا پایان تیرماه سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود. 

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان با بیان اینکه برای احداث تقاطع غیر همسطح خیابان تختی تاکنون 6 میلیارد تومان هزینه شده است تصریح کرد: برای تقاطع غیر همسطح خیابان خواجه رشید نیز 6 میلیارد تومان هزینه کردیم که تقاطع تختی تا پایان تیرماه و تقاطع خواجه رشید تا آخر مرداد ماه آماده بهره‌برداری می‌شوند.  

وی به احداث تقاطع غیر همسطح بلوار آیت‌‌الله نجفی اشاره کرد و یادآور شد: برای احداث این تقاطع تاکنون 12 میلیارد تومان برای اجرا و 5 میلیارد تومان نیز برای تملک هزینه شده و پیش‌بینی می‌کنیم که این تقاطع در خردادماه سال 93 با 27 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌بردای برسد.

جعفرپور افزود: در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان از روی پل‌های عابر پیاده قرارداد خرید 14 دستگاه پله برقی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 550 میلیون تومان منعقد شده و تا پایان هفته جاری پله را تحویل می‌گیرم و این پله‌های برقی را در پنج نقطه نصب خواهیم کرد. 

وی اضافه کرد: طرح جامع ترافیکی را با 500 میلیون تومان انجام دادیم و به زودی این طرح را ابلاغ خواهیم کرد.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان بیان داشت: طرح مطالعاتی ترافیک آرامگاه بوعلی در دست اقدام است و ظرف یک ماه آینده راهکارهای ورود و خروج به این میدان را برای کاهش بار ترافیکی به اتمام می‌رسانیم.

وی به عملکرد سال گذشته شهرداری در زمینه ترافیکی اشاره کرد و ابراز داشت: مطالعات احداث قطار شهری با 400 میلیون تومان در حال عقد قرارداد است و پل بهشت با 6 میلیارد تومان هزینه را افتتاح کردیم.

جعفرپور افزود: مرکز کنترل ترافیک شهرداری با 19 دوربین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان آماده بهره‌برداری رسید و دو ایستگاه دوچرخه‌سواری با تعداد 40 دستگاه و اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان راه‌اندازی شد.

وی اذعان داشت: سال گذشته خط‌کشی معابر با رنگ گرم 70 کیلومتر و 165 کیلومتر رنگ سرد با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان انجام شده است.  

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان گفت: در سال گذشته پنج نقطه حادثه‌خیز اصلاح شد و به زودی ساماندهی وانت بارها را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/89019/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول