اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه مطرح کرد

اجرای تقاطع غیرهم‌سطح ده مجنون از هفته آینده

استاندار کرمانشاه گفت: اجرای تقاطع غیرهم‌سطح ده مجنون باید هفته آینده شروع شود و پیمان‌کار این طرح باید ضمن داشتن تعهد کاری و تسریع در اجرای طرح، مسائل کیفی و اصول فنی طرح را نیز رعایت کند.

اجرای تقاطع غیرهم‌سطح ده مجنون از هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح تقاطع غیرهم‌سطح ده مجنون کرمانشاه اظهار داشت: از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم نسبت به حل این مشکل ترافیکی شهر کرمانشاه دغدغه جدی داشته باشند و با اجرای برنامه‌های راهبردی نسبت به روان شدن ترافیک در شهر کرمانشاه اقدام کنند.

دمیاد با اشاره به اینکه شهر کرمانشاه مرکز و پیشانی غرب کشور است، افزود: یکی از شاخص‌های لزوم توجه به توسعه و عمران شهر کرمانشاه، همسایگی با کشور عراق است.

استاندار کرمانشاه یکی دیگر از ضرورت‌های مهم به‌منظور توجه به عمران شهر کرمانشاه را وجود ظرفیت‌های گردشگری عنوان کرد.

دمیاد تصریح کرد: با تبدیل کرمانشاه به شهری مدرن و توسعه یافته، گردشگران بیشتری به کرمانشاه سفر خواهند کرد که این موضوع تاثیر زیادی بر رونق اقتصادی و افزایش درآمد شهروندان خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای تقاطع غیرهم‌سطح ده مجنون، تاکید کرد: اجرای این طرح باید هفته آینده شروع شود و پیمان‌کار این طرح باید ضمن داشتن تعهد کاری و تسریع در اجرای طرح، مسائل کیفی و اصول فنی طرح را نیز رعایت کند.

وی تسریع در اجرای تقاطع غیرهم‌سطح در میدان امام خمینی (ره) و تعریض پل کهنه در مسیر بزرگ‌راه امام (ره) را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول