اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد خبر داد

ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی خرما در سعدآباد

رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد از ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی خرما در سعدآباد خبر داد.

ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی خرما در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حسین زراعت‌پیشه شامگاه پنجشنبه در نشست مسئولان سعدآباد با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سعدآباد از مناطق مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و رسیدگی به وضعیت این منطقه امری لازم است.

وی افزود: تعداد زیادی از خانوارهای منطقه سعدآباد از طریق کشاورزی امرار معاش می‌کنند که بهبود وضعیت معیشتی کشاورزان و بهبود وضعیت بازار فروش محصولات این عزیزان باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی سعدآباد ابراز داشت: کشاورزی و باغداری بخش مهمی از فعالیت‌های مردم سعدآباد را تشکیل می‌دهد و حل مشکلات در عرصه باغداری و نخلداری از مهم‌ترین وظایفی است که شورای اسلامی سعدآباد بر عهده دارد و پیگیری‌های گسترده‌ای در این زمینه انجام داده‌ایم.

زراعت‌پیشه بیان کرد: خشکسالی سال‌های اخیر ضربه‌های سنگینی به کشاورزان وارد کرده و تلاش برای بهبود وضعیت آبیاری نخیلات و اراضی کشاورزی از مهم‌ترین پیگیری‌های شورای اسلامی شهر سعدآباد به منظور توسعه زیرساخت‌های کشاورزی منطقه است.

وی از ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی خرما در سعدآباد خبر داد و افزود: توسعه صنایع تبدیلی خرما و گسترش زیرساخت‌های کشاورزی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت برای دستیابی به توسعه پایدار است و در سعدآباد تلاش زیادی برای این مهم انجام شده است.

این مقام مسئول مطالبی در ارتباط با استقرار اداره ثبت اسناد و املاک و پیگیری‌های به عمل آورده در ارتباط با تاسیس فرمانداری در سعدآباد ارائه کرد.

زراعت‌پیشه از تلاش‌های قبلی نماینده دشتستان در موضوع دانشگاه علمی کاربردی قدردانی کرد و خواستار پیگیری به‌منظور افزایش رشته‌های دانشگاه پیام نور و استقلال آن شد.

اختصاص اتوبوس خط واحد و تاسیس مرکز آتش نشانی از دیگر درخواست‌های این مسئول بود.

سایر مسئولان بخش سعدآباد نیز در این نشست بر تسریع در ارتقا به شهرستان تاکید داشتند و از نماینده مردم دشتستان خواستار پیگیری جدی آن شدند.

انتهای پیام/2452/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول