اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت خرما بررسی شد

الزامات استانداردسازی واحدهای بسته‌بندی خرما

در نشست استانداردسازی واحدهای فرآوری و بسته‌بندی خرما، الزامات استانداردسازی واحدهای بسته‌بندی خرما بررسی شد.

الزامات استانداردسازی واحدهای بسته‌بندی خرما

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نشست هم‌اندیشی و رایزنی استانداردسازی واحدهای بسته‌بندی خرما با حضور فعالان این صنعت، در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد استان بوشهر برگزار شد.

محمدرحیم بهره‌مند مدیرکل استاندارد استان بوشهر در این نشست گفت: با توجه به اجرایی شدن فاز اول طرح تجا (توسعه جامع استانداردها) و اجباری شدن استاندارد خرما بر آن شدیم تا با ترتیب این نشست، مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی را شنیده و موانع پیش رو را مورد ارزیابی قرار دهیم.

مدیرکل استاندارد بوشهر افزود: البته مشابه این جلسه در سال گذشته با موضوع اطلاع‌رسانی از شرایط اجرایی شدن طرح تجا برای واحدهای فرآوری و بسته‌بندی خرما برگزار شده بود.

وی به مصوبات این جلسه اشاره کرد و اظهار داشت: نشست انجمن خرمای بوشهر و تدوین‌کنندگان استاندارد خرما به منظور پیشنهاد تجدیدنظر در استانداردهای ملی، تشکیل کارگروه صنایع غذایی و ایجاد تورهای بازدید از واحدهای صنعتی استان‌های دیگر از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که در این جلسه مصوب شد.

بهره‌مند در پایان عنوان کرد: در این نشست، شرایط احراز واحدهای تولیدی به منظور دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در این جلسه نمایندگانی از سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، انجمن ملی خرما، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر و مدیران واحدهای تولیدی مرتبط حضور داشتند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول