اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار در اصفهان خبر داد

عرضه خرما در اصفهان از کیلویی 3500 تومان تا 5 هزار تومان/ افزایش قیمت نداریم

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار در اصفهان گفت: قیمت خرما در اصفهان از کیلویی 3 هزار و 500 تومان تا کیلویی 5 هزار تومان عرضه می‌شود و افزایش قیمتی در ماه رمضان نخواهد داشت.

عرضه خرما در اصفهان از کیلویی 3500 تومان تا 5 هزار تومان/ افزایش قیمت نداریم

سید مصطفی بحق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در ماه رمضان عرضه و تقاضا برای مصرف خرما افزایش می‌یابد که با توجه به ذخیره‌سازی به موقع این محصول امسال شاهد کمبود خرما نخواهیم بود.

وی در واکنش به افزایش قیمت خرما در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: قیمت خرما در اصفهان از کیلویی 3 هزار و 500 تومان تا کیلویی 5 هزار تومان است و در این ایام افزایش قیمتی نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار اصفهان شایعات کمبود خرما را کذب دانست و تاکید کرد: دست واسطه‌گران و دلالان از بازار خرما در اصفهان کوتاه است و تنها اتحادیه خشکبار مسئولیت پخش خرما در اصفهان را بر عهده دارد.

وی با اشاره به کیفیت خرما‌های موجود در بازار اضافه کرد: خرمای موجود در اصفهان از نوع خشت استان فارس و با کیفیت مطلوب است و قیمت آن به نسبت به نوع خرما‌های دیگر مناسب است.

بحق با اشاره به عرضه خرما در نمایشگاه‌های ضیافت تصریح کرد: خرمای موجود در این نمایشگاه‌ها به صورت مستقیم و با قیمتی پایین‌تر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی نظارت بر بازار خرما را الزامی دانست و تاکید کرد: بازرسان اتحادیه و مجمع امور صنفی و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت در این ماه نظارت ویژه‌ای بر روی قیمت‌گذاری‌ خرما دارند.

انتهای پیام/63015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول