اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 15 تیرماه امسال ادامه دارد

ارسال آثار بخش موضوعی به جشنواره مطبوعات اصفهان / زمان تمدید نمی‌شود

رئیس اداره مطبوعات و تبلیغات اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: 15 تیر ماه امسال به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار به بخش موضوعی جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‎های داخلی استان اصفهان است.

ارسال آثار بخش موضوعی به جشنواره مطبوعات اصفهان / زمان تمدید نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هشتمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‎های داخلی استان اصفهان در بخش حرفه‎ای و فنی و بخش موضوعی در زیرشاخه‎های مختلف برگزار می‎شود.

بخش موضوعی هشتمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان شامل 22 محور و 103 رشته موضوعی بوده که امسال برای نخستین بار به جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‎های داخلی اصفهان اضافه شده است و نسبت به بخش فنی مخاطبان بیشتری دارد.

عمق و قوت محتوا، کاربردی بودن، مستند و مستدل بودن، تناسب با زمان، مخاطب، گروه هدف و توجه به شرایط و اقتضای محیطی و فرهنگی از جمله فواید بخش موضوعی است.

مهلت ارسال آثار به بخش فنی تا 23 خرداد اعلام شد که سر موعد مقرر پایان یافت، اما ارسال اثر به بخش موضوعی این جشنواره تا 15 تیر ماه امسال ادامه دارد.

رئیس اداره مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: 15 تیر ماه امسال آخرین مهلت ارسال آثار به بخش موضوعی هشتمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‎های داخلی استان است.

مهدی باباربیع اظهار کرد: خبرنگارانی که آثار خود را تنها در بخش فنی شرکت داده‎اند، می‎توانند این آثار را برای بخش موضوعی نیز ارسال کنند.

وی اضافه کرد: آثار ارسال شده در زیرشاخه‎های موضوعی توسط نهادهای مرتبط با این آثار داوری می‎شود و به عنوان مثال آثار ارسال شده در حوزه رسانه توسط کارشناسان صدا و سیما داوری می‎شود.

انتهای پیام/63019/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول