اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل ارشاد قم خبر داد

فعالیت 68 دفتر خبرگزاری و پایگاه خبری در قم

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از فعالیت 68 پایگاه خبری، سایت محلی و دفاتر خبرگزاری‌های رسمی کشور در استان قم خبر داد.

فعالیت 68 دفتر خبرگزاری و پایگاه خبری در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد خامه‌یار پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان خبرگزاری‌های استان قم با مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: طبق ارزیابی‌های به عمل آمده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر قم 78 درصد مردم شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در روستاها بیش از 80 درصد پیش‌بینی شده است، بیان کرد: قم مرکز انقلاب و نشر اندیشه‌های ناب اسلامی است و به همین دلیل برگزاری انتخابات در قم مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار دارد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به پوشش اخبار انتخاباتی در قم از سوی خبرنگاران خارجی افزود: باید رسانه‌های استان قم اهتمام جدی داشته باشند که حضور مردم در انتخابات را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند.

وی با اشاره به اینکه طبق آخرین ارزیابی‌های به عمل آمده 68 پایگاه خبری، سایت محلی و دفاتر خبرگزاری‌های رسمی کشور در استان قم فعال هستند تاکید کرد: اداره کل ارشاد استان قم نسبت به ارزیابی کامل عملکرد رسانه‌های فعال در قم اقدام کرده و نتایج این ارزیابی‌ها در اختیار مسئولان استان قرار گرفته است.

خامه‌یار بیان کرد: در این انتخابات روند تولید اخبار پوششی، تولیدی و دریافتی با موضوع انتخابات مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه فعالیت نشریات و چاپخانه‌ها نیز نظارت کامل وجود داشته است اظهار کرد: در این زمینه شرایط خوبی در استان قم حاکم بود و فقط سه نشریه محلی و سه چاپخانه تذکر کتبی گرفتند و چاپ دو محصول تبلیغاتی منتشر شده که البته مربوط به کاندیداهای خارج از استان بود متوقف شد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به جایگاه قم در عرصه چاپ و نشر تاکید کرد: به دلیل ظرفیت‌های موجود در عرصه چاپ و نشر در کشور کالاهای تبلیغاتی 17 استان و 40 شهر کشور در قم منتشر شد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول