اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

بداخلاقی‌های رسانه‌ای باید بازنگری شود

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با انتقاد از برخی بداخلاقی‌های سایت‌های خبری گیلان، گفت: بداخلاقی‌های رسانه‌ای باید در جامعه سیاسی بازنگری شود.

بداخلاقی‌های رسانه‌ای باید بازنگری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، ناصر عاشوری بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان در محل فرمانداری شفت اظهار کرد: خلق این حماسه سیاسی و پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و دست‌اندرکاران تبریک می‌گویم.

وی افزود: طبق فرموده معظم‌له در حالی که رسانه‌های غربی در تلاش برای مأیوس کردن مردم بودند، اما مردم به دلیل علاقه به نظام و انقلاب در صحنه حاضر شدند و با رعایت اخلاق انتخاباتی، شیرینی به کام ملت ایران نشست.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، با بیان اینکه بنده در این دوره از انتخابات له یا علیه جریان خاصی ورود نکردم، گفت: حتی اعضای ستادهای بنده در شفت و فومن هر کدام طبق نظر خود در ستادهای کاندیداهای ریاست جمهوری فعال شدند.

وی ادامه داد: طبق فرموده حضرت آقا رأی به هر کدام از کاندیداها، رأی به نظام است بنابراین این انتظار نباید باشد که با هیچ کس ارتباط برقرار نکنیم.

عاشوری، اذعان کرد: بنده تمام کاندیداهایی که می‌آمدند به دلیل احترام و ادب و دوستی یا به استقبال می‌رفتم و یا در برنامه‌های آنها شرکت می‌کردم و پس از رأی آوردن نیز این روال ادامه دارد.

وی با انتقاد از حاشیه‌سازی و بداخلاقی برخی جراید و سایت‌های خبری استان درباره حضور وی و فرماندار شفت در همایش تجلیل از فعالان ستاد دکتر روحانی در رشت، تصریح کرد: بنده و فرماندار در جلسه‌ای حضور پیدا کردیم که آقای نوبخت، شخصاً از ما دعوت کرده بود.

نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه این برنامه در تالار گلستان شهرستان شفت برگزار شده بود، اذعان کرد: مجوز برگزاری همایش مذکور توسط فرماندار شفت و قانونی صادر شده بود و اعضای ستاد استانی و شهرستانی شفت و فومن روحانی، رسماً از ما دعوت کرده بودند و ما نیز طبق احترام و رعایت ادب و اخلاق چند دقیقه‌ای در این همایش شرکت کردیم.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری نقطه عطف این انتخابات را حضور دیگر کاندیداها در کنار منتخب ملت و تبریک به او عنوان کردند و رئیس جمهور فعلی و وزرای دولت با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند، آیا حضور بنده و فرماندار شفت در این مراسم که به دلیل رعایت همان اصول اخلاق‌مداری مدنظر مقام عظمای ولایت در دیدار با اعضای دستگاه قضا مطرح کردند، اشکال دارد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اداری و اخلاقی ما بود که در برنامه حوزه مدیریتی خود شرکت کنیم، خاطرنشان کرد: این همان بداخلاقی‌های است که باید در جامعه سیاسی و رسانه‌ای در رفتار خود آن را بازنگری کنیم.

ا‌نتهای پیام/2300/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول