اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت می‌گیرد

برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت کارآفرینی و توسعه اقتصادی در قم

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی مدیریت کارآفرینی و توسعه اقتصادی از برگزاری دومین دوره این کنفرانس در تاریخ 21 و 22 شهریورماه سال جاری در مجتمع یاوران مهدی با حضور محسن رضایی و حجت‌الاسلام محسن قرائتی خبر داد.

برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت کارآفرینی و توسعه اقتصادی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد شیرازی‌پور پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت کارآفرینی و توسعه اقتصادی در قم اشاره کرد و ابراز داشت: نخستین دوره این کنفرانس سال گذشته با عنوان کنفرانس بین‌المللی مدیریت «نوآوری و تولید ملی» با حضور و حمایت جدی جامعه علمی کشور برگزار شد.

وی افزود: این کنفرانس در دور نخست مورد توجه نهادهای علمی و تحقیقاتی مطرح و معتبر کشور قرار گرفت که نتایج مطلوبی را به دنبال داشت و موجب ارسال 800 مقاله علمی به دبیرخانه و پذیرش 50 درصدی این مقالات شد.

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی مدیریت کارآفرینی و توسعه اقتصادی اضافه کرد: با توجه به استقبال گسترده از نخستین دوره برگزاری این کنفرانس، شورای سیاست‌گذاری تصمیم گرفت با استعانت از منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار ابتدایی امسال با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» دومین دوره این کنفرانس را با حضور فرهیختگان علمی کشور برگزار کند.

وی، اهداف برگزاری این کنفرانس را راهبردی کردن مواضع رهبر معظم انقلاب، گردهم آوردن اندیشمندان، خبرگان، صاحب‌نظران و ارائه مدل مدیریت بومی ایرانی اسلامی به همراه رشد تولید کارآفرینی و توسعه اقتصادی کشور ذکر کرد.

شیرازی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود از چاپ مقالات پذیرش شده در این کنفرانس بین‌المللی در مجله ISI خبر داد و ابراز داشت: این اقدام برای نخستین ‌بار در میان تمام کنفرانس‌های برگزار شده در سطح کشور است.

وی، محورهای برگزاری این کنفرانس را نوآوری، خلاقیت، کارآفرینی، توسعه اقتصادی و تولید ذکر کرد و گفت: رهبری و رفتار سازمانی، مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات، مدیریت کیفیت بهره‌وری و تعالی سازمانی و مدیریت راهبری از دیگر محورهای برگزاری این کنفرانس است.

رئیس دانشگاه پیام نور ایزه با بیان اینکه فراخوان ارسال مقالات به این کنفرانس از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: براساس مقررات تدوین شده چکیده مقالات تا پیش از فرا رسیدن نیمه تیرماه سال جاری و مقاله نهایی تا پیش از 15 مرداد ماه به دبیرخانه ارسال شد. 

*ارسال بیش از 750 مقاله فارسی و انگلیسی

وی با بیان اینکه ارسال مقالات به دو زبان فارسی و انگلیسی انجام شد گفت: 710 مقاله فارسی و 45 مقاله انگلیسی به دبیرخانه ارسال شد.

شیرازی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری پنج کارگاه علمی تخصصی به صورت کاربردی خبر داد و بیان داشت: در کنار این کنفرانس بخش‌های جنبی مانند نمایشگاه دستاوردهای تولید و کارآفرینی و جشنواره پژوهش برتر تدوین شده است.

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی مدیریت کارآفرینی و توسعه اقتصادی ادامه داد: دبیرخانه این کنفرانس به منظور ارتقای جایگاه علم مدیریت و تشویق پژوهشگران این حوزه به انجام تحقیقات بنیادی و کاربردی اصیل منطبق با ملاک‌های علمی و دانش بومی از محققان و دانشمندان برتر حوزه مدیریت کارآفرینی و توسعه اقتصادی نسبت به برگزاری جشنواره پژوهش برتر دعوت کرده و از فرهیختگان و صاحب مقالات برتر به صورت شایسته تقدیر می‌کند.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت کارآفرینی و توسعه اقتصادی در روزهای 21 و 22 شهریور ماه سال جاری با همکاری موسسه علمی تحقیقاتی نورباران و دانشگاه پیام نور کشور و با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و حجت‌الاسلام محسن قرائتی استاد قرآن و اخلاق در مجتمع یاوران مهدی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78005/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول