اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون فرهنگی،‌ هنری مساجد استان اردبیل

دوره آموزشی اشتغال و کارآفرینی فعالان 720 کانون در اردبیل برگزار شد

به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل اولین دوره اشتغال و کارآفرینی با حضور علاقمندان 720 کانون فرهنگی،‌ هنری در اردبیل برگزار شد.

دوره آموزشی اشتغال و کارآفرینی فعالان 720 کانون در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز و در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: این دوره آموزشی در راستای نامگذاری سال در خلق حماسه اقتصادی، توسعه اشتغال پایدار و رسیدن به یک حرکت و پویایی خاص در این حوزه انجام می‌شود.

نادر سقا تصریح کرد: براساس راهبردی که در حوزه اشتغال و کارآفرینی و توسعه بهره‌وری و فضای کسب و کار مد نظر می‌باشد فرهنگ کار مولد و اشتغال پایدار جز ضروریت‌ها است به طوریکه در این زمینه برخی اقدامات و حرکت‌های مثبت و سازنده صورت گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی سعی شده با دعوت از اساتید مجرب از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویکردهای مهم در حوزه اشتغال و کارآفرینی به اعضای کانون منتقل شود.

سقا برگزاری این دوره‌ها را در ارتقای سطح مهارتی و دانش اعضای کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان مفید اعلام کرد.

این مسئول اضافه کرد: اگر اعضای کانون ما این مهارت‌های کارآفرینی را یاد گرفته و استعدادهای بالقوه را با توانمندی بالا به بالفعل تبدیل کنند قطعاً جامعه جویای کار قادر می‌باشد توان و بضاعت خود را در مسیر آموزش‌ها و مهارت‌آموزی‌ها قرار دهد.

وی با اشاره به اهمیت کار و تلاش و کسب روزی حلال در دین اسلام بیان کرد: راه‌اندازی کار خلاقانه یکی از ضروریت‌هایی است که سبب استفاده صحیح از منابع طبیعی، خدادادی، کسب درآمد و روزی حلال می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اهمیت دین اسلام را در این زمینه و تأمین زندگی شرافتمندانه یادآور شد و ادامه داد: ‌اگر در دین اسلام کسب روزی حلال و تأمین معاش خانواده همتراز با جهاد نامیده شده است به این دلیل است که دین اسلام به جایگاه و عظمت کار و تلاش مجاهدانه اهتمامی خاص قائل است.

سقا با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی پایان دوره کارآفرینی و اشتغال دریافت می‌کنند، گفت: امیدواریم زمینه و بستر برای حرکت‌ها و طرح‌ دیدگاه‌های مثبت بهتر و شایسته فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دوره آموزشی مدرس بین‌المللی کارآفرینی و اشتغال خلق حماسه اقتصادی را تنها با تولید و کارآفرینی مثبت میسر و امکان‌پذیر دانست.

هوشنگ پیری افزود: امروز در تمام دنیا استخدام‌های دولتی،‌ رسمی و رقابت برای پشت میز نشینی مردود است و در مقابل بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها مبتنی بر ایده‌ها و تفکراتی است که می‌تواند هم درآمدزایی بیشتر و هم حرکت و پویایی واقعی را به همراه داشته باشد.

مدرس بین‌المللی کارآفرینی تصریح کرد: منابع انسانی به خصوص اعضای مؤمن و متعهد کانون‌های مساجد ظرفیتی عظیم هستند که باید با مدیریت استراتژیک و نیرومند از این ظرفیت بهره برد.

انتهای پیام/62001/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول