اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد

کشف 2362 دستگاه گیرنده ماهواره در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: سه ماه نخست امسال 2 هزار و 362 دستگاه گیرنده ماهواره در میاندوآب کشف شد.

کشف 2362 دستگاه گیرنده ماهواره در میاندوآب

اسفندیار احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سه ماه نخست امسال 2 هزار و 362 دستگاه گیرنده ماهواره، LNB و جک به ارزش 110 میلیون تومان کشف و توقیف شد.

وی تصریح کرد: در طول سه ماه نخست سال جاری 5 هزار و 229 تماس عملیاتی و یک هزار و 611 تماس ارشادی با پلیس 110 داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نه تنها در کل کشور بلکه در سطح دنیا به عنوان پلیس شایسته اسلامی مطرح است و این افتخاری برای ما و کشورمان است.

احمدی خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصتی مناسب برای بهره‌گیری از فیوضات و برکات الهی است و نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد امنیتی و نظارتی از مردم انتظار همکاری و حفظ حرمت دینی ماه مبارک رمضان و یاری این نیرو جهت انجام هر چه بهتر وظایف محوله را دارد.

احمدی با اشاره به موضوع تظاهر به روزه خواری و لزوم توجه و برخورد با این مسئله، تصریح کرد: نیروی انتظامی جهت انجام وظیفه در ابتدا سعی در تذکر لسانی و توجیه فرد خواهد داشت و در صورت نیاز به برخورد شدید با افراد خاطی و معرفی آنان به مراجع قضایی به این کار اقدام خواهد کرد.

وی در مورد رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی مانند کافی شاپ‌ها نیز گفت: از چنین واحدهایی درخواست همکاری لازم جهت رعایت شئونات ماه مبارک رمضان را داریم و دستورات لازم را جهت اخذ مجوز برای ارائه خدمات در طول ماه رمضان صادر کرده‌ایم که امیدواریم شرایط لازم را برای انجام امورات مربوطه فراهم کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب در مورد اجرای طرح‌های انتظامی به همکاری و همراهی صمیمانه مردم اشاره کرد و افزود: برای مثال در پارک ساحلی و شهر بازی جو خوبی ایجاد شده و مردم هیچ گونه نگرانی و دغدغه در مورد اراذل و اوباش و لاابالی گری ندارند و در این زمینه جهت ارتقای امنیت اجتماعی طرح‌های متعددی از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی در مساجد و محلات به منظور برپایی امنیت محله محور برنامه‌ریزی شده است.

احمدی با اشاره به اینکه جهت ایجاد امنیت اجتماعی و آسایش هر چه بیشتر مردم اقداماتی از جمله تشدید نظارت بر صنوف شهرستان، برخورد با مزاحمین نوامیس مردم، برهم زنندگان نظم عمومی و راه‌اندازی پلیس استیشن در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها در حال انجام است، گفت: در سه ماه نخست سال جاری هیچ گونه جرائم خشن تا به امروز گزارش نشده است.

انتهای پیام/61001/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول