اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پژوهشگاه شاخص پژوه صورت می‌گیرد

طرح جامع ارزیابی سریع لرزه‌ای ساختمان‌های شهر اصفهان به صورت رایگان

رئیس پژوهشکده بحران‌های طبیعی شاخص پژوه گفت: طرح جامع ارزیابی سریع لرزه‌ای ساختمان‌های شهر اصفهان به صورت رایگان توسط پژوهشگاه شاخص پژوه صورت می‌گیرد.

طرح جامع ارزیابی سریع لرزه‌ای ساختمان‌های شهر اصفهان به صورت رایگان

امیر محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد اجرای یک طرح جدید و بی‌نظیر در استان اصفهان اظهار کرد: پژوهشگاه شاخص پژوه برای نخستین بار در ایران و در سطح شهر اصفهان اقدام به ارزیابی سریع لرزه‌ای ساختمان‌های مسکونی کرده است.

وی با اشاره به اینکه وقوع حوادث طبیعی به خصوص زلزله در سطح کشور همواره خسارات مالی و جانی فراوانی را به کشور تحمیل کرده است، تصریح کرد: این موضوع بیشتر ناشی از ناآگاهی مردم از کیفیت ساختمان‌های محل زندگیشان است.

رئیس پژوهشکده بحران‌های طبیعی شاخص پژوه ادامه داد: بر همین اساس پژوهشگاه شاخص پژوه بر اساس تجارب گذشته خود در مورد شهرهای بم، بروجرد، قشم و زلزله‌های اخیر به عنوان عمل به بخشی از رسالت اجتماعی و حرفه‌‌ای خود به صورت رایگان در شهر اصفهان ارزیابی سریع لرزه‌ای ساختمان‌های مسکونی را اعلام کرده است.

وی افزود: بر همین اساس افرادی که مایل به ارزیابی سریع لرزه‌ای ساختمان خود هستند آدرس محل سکونت، کد پستی و شماره تماس خود را از طریق ایمیل info@bpshakhespajouh.ac.ir و یا به آدرس دانشگاه اصفهان، میدان رازی، بلوار ابن سینا، پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه ارسال کنند.

محمودزاده اضافه کرد: کارشناسان پژوهشگاه مطابق جدول زمانی تنظیم شده نسبت به انجام بررسی ساختمان، تکمیل فرم‌های ارزیابی سریع و ارزیابی لرزه‌ای اقدام می‌کنند.

وی در مورد پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه اظهار کرد: این پژوهشگاه با اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در قالب سه پژوهشکده مدیریت، جغرافیا و عمران مشغول به فعالیت است که حضور بیش از 50 عضو هیئت علمی و 200 پژوهشگر و محقق از نقاط قوت این پژوهشگاه هستند.

انتهای پیام/63007/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول