اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفری یک‌روزه صورت گرفت

مناطق زلزله‌زده ارسباران زیر ذره‌بین استاندار آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان‌ش‌رقی در سفری یک‌روزه به شهرستان‌های هریس، ورزقان و اهر، ضمن بازدید از 13 روستای زلزله‌زده این شهرستان‌ها، آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده را ارزیابی کرد.

مناطق زلزله‌زده ارسباران زیر ذره‌بین استاندار آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی که به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به مناطق زلزله‌زده سفر کرده بود، ضمن دیدار چهره به چهره با مردم این مناطق و گفتگو با آنان در فضایی صمیمی، مشکلات بازسازی را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین با حضور در تعدادی از خانه‌های بازسازی شده از وضعیت اسکان دائم مردم در روستاهای زلزله‌زده باخبر شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی از مسجد در حال ساخت چند روستای زلزله‌زده و روند اجرای طرح‌های هادی روستایی در این مناطق نیز بازدید کرد.

علیرضابیگی همچنین خطاب به مدیران اجرایی استان که در این بازدیدها وی را همراهی می‌کردند تاکید کرد هرچه سریع‌تر مشکلات و نواقص عملیات بازسازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای معیشت مردم در مناطق زلزله‌زده را رفع کنند.

همچنین با حضور استاندار آذربایجان شرقی، طرح هادی سه روستای زلزله‌زده دوپیق، دغلیان علیا و دغلیان سفلی در شهرستان اهر جمعا به مساحت 14 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها توسط ستاد معین استان زنجان اجرا شده و در مجموع 7 میلیارد ریال برای آنها اعتبار هزینه شده است.

روستاهای سرند، دغدغان، هرزنق، حسین‌آباد و هفدران از توابع شهرستان هریس، روستاهای زغن‌آباد، شخملو و میرزاعلی‌کندی از توابع شهرستان ورزقان و روستاهای دوپیق، دغلیان علیا، دغلیان سفلی، هلان و برمیس از توابع شهرستان اهر، روستاهایی بودند که مورد بازدید استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفتند.

استاندار آذربایجان‌شرقی و مدیران اجرایی استان پس از این بازدیدها در جلسه شورای مدیریت بحران استان در فرمانداری اهر حضور یافتند و گزارش آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده را ارائه کردند. 

 

انتهای پیام/60002/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول