اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس:

حجاب مصداق تحقق امنیت اجتماعى است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: حجاب مصداق تحقق امنیت اجتماعى در جامعه بوده و راهبردهاى مهمى براى شکوفایى ذهن نواندیش افراد جامعه در این مورد تبیین شده است.

حجاب مصداق تحقق امنیت اجتماعى است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس،‌ فریبا استواری اظهار داشت: اهتمام به تحکیم بنیان خانواده بر اساس ارزش‌های اسلامی و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف از ویژگی‌های نظام اسلامی در اهمیت دادن به جایگاه زنان است.

وی ادامه داد: پوشش دینى، پیام عفت، شخصیت و خداترسى زن مسلمان است که اسلام آن را به عنوان یک حکم شرعى اعلام کرده و یک عمل ظاهرى و گسسته از عوامل و پایه‌ها نیست، بلکه حجاب، خیمه عفاف بانوانى است که آن را بر پایه‌هاى خود استوار کرده و باعث ترویج ارزش امنیت روانی مى‌شوند و به تحقق آن در جامعه اسلامى، کمک مى‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس تصریح کرد: شناخت سیماى زن، حقیقت حجاب، فلسفه و آثار آن از جمله پایه‌هاى مستحکم پوشش دینى و تبلور امنیت اجتماعى است.

استواری افزود: حجاب سنگر حفظ عفت، معرفت و شخصیت زن و جامعه، حفظ شکوه و وقار و متانت زن، حفظ صحیح ارتباطات و تعاملات اجتماعی و سنگر حفظ اخلاق فردی و اجتماعی و نیز حافظ کیان خانواده از انحراف و فروپاشی است.

این مسئول گفت: آثار و فواید حجاب اسلامى بر گسترش امنیت اجتماعى منجر به ایجاد آرامش روانی بین افراد جامعه، کاهش چشمگیر آسیب‌های فردی و اجتماعی در جامعه اسلامی و حضور معنوی‌گرایانه زنان و مردان در محیط اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول