اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی روسای اتحادیه قنادان مازندران:

نرخ زولبیا و بامیه در مازندران اعلام شد/ هر کیلوگرم 10 هزار تومان

رییس شورای هماهنگی روسای اتحادیه قنادان مازندران گفت: در ماه مبارک رمضان قیمت زولبیا و بامیه ریز داخل جعبه 7 هزار تومان، انواع درشت و ممتاز 10 هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

نرخ زولبیا و بامیه در مازندران اعلام شد/ هر کیلوگرم 10 هزار تومان

سیدابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام قیمت زولبیا و بامیه در مازندران اظهار داشت: قیمت زولبیا و بامیه ریز داخل جعبه 7 هزار تومان، انواع درشت و ممتاز 10 هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

وی درباره شیوه نرخ‌گذاری زولبیا و بامیه در مازندران بیان داشت: برای نرخ‌گذاری هیئت هفت نفره از اتحادیه و پنج نفره از بازرسی نسبت به تعیین نرخ اعلام نطر می‌کنند و پس از تعیین قیمت در کمسیون مجمع امور صنفی و در کمسیون نظارت تصویب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی روسای اتحادیه قنادان مازندران در ادامه به تولید روزانه 60 تن زولبیا و بامیه در قنادی‌های مازندارن، گفت: این مقدار زولبیا و بامیه در یک‌هزار واحد قنادی مازندران تولید می‌شود.

وی یادآور شد: 10 هزار مازندرانی در سطح قنادی‌های استان مازندران فعالیت می‌کنند.

حسینی در ادامه از عدم اختصاص شکر و روغن به قنادان مازندرانی انتقاد کرد و گفت: روغن و شکر مورد نیاز قنادان مازندرانی در سال‌های قبل از دولت نهم و دهم در اختیار قنادان قرار می‌گرفت و در حال حاضر سهمیه روغن و شکر تنها در اختیار قنادان تهرانی قرار می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی روسای اتحادیه قنادان مازندران نیاز روزانه قنادان مازندرانی برای تولید زولبیا و بامیه را 40 تن شکر و 20 تن روغن اعلام کرد.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول