اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی و تولیدی مشهد خبر داد

اعلام قیمت زولبیا و بامیه ظرف 2 روز آینده / قیمت نان افزایش نمی‌یابد

رئیس مجمع امور صنفی و تولیدی مشهد با بیان اینکه قیمت نان در ماه مبارک رمضان افزایش نمی‌یابد، گفت: هنوز قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان اعلام نشده و تا دو روز دیگر اعلام می‌شود.

اعلام قیمت زولبیا و بامیه ظرف 2 روز آینده / قیمت نان افزایش نمی‌یابد

عبدالله افشاری‌صالح در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد، با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان مشکلی در حوزه تولید و تهیه ارزاق نداریم، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان وضعیت ثبات قیمت‌ها و فراوانی ارزاق در مشهد مقدس مطلوب است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ دستورالعملی مبنی بر افزایش قیمت نان ابلاغ نشده، گفت: با وضعیت فعلی، افزایش قیمت نان در ماه مبارک رمضان را نداریم.

افشاری افزود: ساعات کار نانوایان سطح شهر مشهد نیز مطابق با سال‌های گذشته بوده؛ نانوایان تا یک ساعت پس از افطار مشغول به کار هستند و فقط در افطار برای مدت زمان کوتاهی کار را متوقف می‌کنند.

رئیس مجمع امور صنفی و تولیدی مشهد با بیان اینکه قیمت زولبیا و بامیه در دو روز آینده اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: هنوز قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان را اعلام نشده و تا دو روز دیگر اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل فراوانی شکر، افزایش قیمت در زولبیا و بامیه پیش‌بینی نمی‌شود، یادآور شد: به طور کلی در حوزه تامین ارزاق عمومی مشکلی نداریم و منفک از دیگر فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌های رمضان و ارزاق عمومی سطح شهر آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

افشاری تاکید کرد: به لطف الهی در حال حاضر شرایط طبیعی بوده و قیمت‌ها روز به روز روند نزولی دارد؛ البته در ماه مبارک رمضان، اصناف در قیاس با دیگر زمان‌ها با مشتریان مدارا می‌کنند.

رئیس مجمع امور صنفی و تولیدی مشهد یادآور شد: در حال حاضر 44 هزار واحد تولیدی در سطح مشهد با پروانه کسب معتبر مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/70023/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول