اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماه رمضان امسال صورت می‌گیرد

افزایش 20 درصدی فروش فوق‌العاده زولبیا و بامیه در اصفهان

رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان گز و شیرینی اصفهان گفت: فروش فوق‌العاده زولبیا و بامیه در ماه رمضان امسال با افزایش 20 درصدی قیمت این محصول همراه است.

افزایش 20 درصدی فروش فوق‌العاده زولبیا و بامیه در اصفهان

مهدی رهگذر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان و استقبال مردم برای خرید زولبیا و بامیه اظهار کرد: با نزدیک شدن به ماه رمضان میزان عرضه و تقاضا برای خرید زولبیا و بامیه افزایش می‌یابد که قیمت این محصولات از کیلویی 6 تا 7 هزار تومان در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

‌*‌ نظارت ویژه بازرسان بر کیفیت زولبیا و بامیه

وی کیفیت این محصولات را مطلوب دانست و ادامه داد: بازرسان اتحادیه بر کیفیت، نحوه توزیع و قیمت زولبیا و بامیه نظارت دقیق و ویژه دارند و با هرگونه تخلف برخورد می‌کنند.

رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان گز و شیرینی اصفهان با اشاره به چگونگی توزیع شکر و روغن در میان تولید‌کنند‌گان تصریح کرد: 50 درصد شکر را دولت با نرخ یارانه‌ای در اختیار شیرینی فروش‌ها قرار داده و 50 درصد دیگر به صورت آزاد تهیه می‌شود.

وی اضافه کرد: روغن مصرفی قنادان به صورت آزاد خریداری و هیچ کمکی از سوی دولت در این زمینه صورت نگرفته است.

*‌ افزایش 15 درصدی قیمت شیرینی در اصفهان

رهگذر افزایش قیمت شیرینی را منطقی دانست و تاکید کرد: با توجه به تورم و بالا رفتن نرخ مواد اولیه شیرینی شاهد افزایش 15 درصدی قیمت این کالا‌‌ها هستیم که این افزایش قیمت معقول به نظر می‌رسد.

وی با توجه به اقدام برخی از سوپر‌مارکت‌ها برای فروش این محصولات افزود: تنها محصولات دارای برچسب کد بهداشت از مجوز فروش برخوردار هستند و از مردم تقاضا داریم که از قنادی‌های دارای پروانه بهداشت اقدام به خرید شیرینی کنند.

انتهای پیام/63015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول