اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه آبشار عاطفه‌ها:

220 هزار نفر زیر پوشش مؤسسه آبشار عاطفه‌ها در کشور قرار دارند

مدیرعامل سازمان آبشار عاطفه‌ها با بیان اینکه مؤسسه آبشار عاطفه‌ها 130 شعبه در سراسر کشور دارد، گفت: 220 هزار نفر در این مؤسسه زیر پوشش قرار دارند.

220 هزار نفر زیر پوشش مؤسسه آبشار عاطفه‌ها در کشور قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌جواد فولاد صبح امروز در مراسم افتتاح کارگاه توانمندسازی مهرجویان زیر پوشش خیریه آبشار عاطفه‌‌ها اظهار داشت: فعالیت سازمان خیریه مردم نهاد از سال 80 همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه رمضان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مؤسسه آبشار عاطفه‌ها 130 شعبه در سراسر کشور دارد، تصریح کرد: 220 هزار نفر در این مؤسسه زیر پوشش هستند و همچنین 3 هزار و 600 نفر پرسنل در این مؤسسه‌ها خدمت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان ملی مردم نهاد امور خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: این سازمان در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه با توجه به فقرزدایی از هموطنان به عنوان یک مجموعه ملی در حال فعالیت است.

فولاد با بیان اینکه در تمام نقاط کشور مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها فعال است، ادامه داد: نتیجه این فعالیت‌ها در سال گذشته جمع‌‌آوری مبلغ 500 میلیارد ریال وجه نقدی و غیرنقدی است.

وی ابراز داشت: تعداد 63 نفر در این مؤسسه عضویت رسمی و دائمی دارند و کارت خیرین خود را دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان ملی مردم نهاد امور خیریه آبشار عاطفه‌ها با بیان اینکه سازمان آبشار عاطفه‌ها یک سازمان مردمی و ملی است، اضافه کرد: این سازمان برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه هدف و زنان سرپرست خانوار تاکنون فعالیت‌های زیادی داشته است.

این مسئول، کمک به رفع مشکلات معیشتی و درمانی، تجهیز فضاهای آموزشی پژوهشی، برگزاری تورهای زیارتی، سیاحتی، جلب مشارکت‌های مردمی و ایجاد تسهیلات در امر ازدواج جوانان را از اهداف این مجموعه برشمرد.

فولاد از افتتاح دو شعبه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان‌های خوسف و فردوس خبر داد و ادامه داد: خیران و مسئولان باید توجه ویژه‌ای به این مراکز داشته باشند.

وی جذب خیران و اعتماد خیران در این مؤسسه‌ها را مهم دانست و عنوان کرد: تاکنون خیران زیادی به این مؤسسه اعتماد کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان ملی مردم نهاد امور خیریه آبشار عاطفه‌ها متذکر شد: مردم در تمام صحنه‌ها آمادگی کمک دارند و در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش زیادی دارند.

این مسئول با بیان اینکه استان‌های خراسان شمالی و جنوبی از پیشگامان تاسیس مراکز آبشار عاطفه‌ها بوده‌اند، اذعان داشت: استانداران این استان‌ها در سرعت دادن به تاسیس این مجموعه‌ها کمک زیادی داشته‌اند.

انتهای پیام/69013/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول