اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌معاون اداره کل ورزش و جوانان کرمان:

شورای راهبردی سازمان‌های مردم نهاد نقش کلیدی دارد

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تشکیل شورای راهبری سازمان‌های مردم نهاد نقش راهگشا و کلیدی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های این حوزه داشته است.

شورای راهبردی سازمان‌های مردم نهاد نقش کلیدی دارد

علی رویگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: استان کرمان در زمینه سازماندهی امور جوانان و سازمان‌های مردم نهاد الگو و پیشگام بوده است و در این راستا با تشکیل‌ شورای راهبری هفت نفره متشکل از نماینده‌های ‌هر بخش و یک نماینده شهرستان‌ها اقدام بسیار خوبی در زمینه پیشرفت کار و برنامه‌ها صورت گرفت.

وی افزود: این شورا‌ سه‌شنبه ‌هر هفته ‌با تشکیل جلسه در مورد برنامه‌ها و اهداف سمن‌ها به بحث و مبادله نظر می‌پردازد تا در نهایت بهترین تصمیم‌ها در حوزه جوانان اعمال شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان خاطر نشان کرد: تشکیل شورای راهبری سازمان‌های مردم نهاد نقش راهگشا و کلیدی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های این حوزه داشته است.

وی با اعلام خبر برگزاری جشنواره کشوری حضرت علی اکبر (ع) طی هفته آینده گفت: این جشنواره به میزبانی شهر تهران در محل هتل المپیک برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: در این جشنواره از هر استان نفرات برتر از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرند. 

وی عنوان کرد: حسن جهان‌آبادی از سمن «راه و هدف شهدا» ‌از استان کرمان به عنوان نفر برتر به این جشنواره معرفی شد و‌ وی علاوه بر موفقیت در استان توانست در جمع برترین‌های کشور نیز قرار گیرد.

رویگر تصریح کرد: این معاونت با توجه به زمان اندکی که از تأسیس و فعالیتش گذشته تا به حال اقدامات مناسبی‌ در زمینه توسعه‌ و رونق فرهنگی انجام داده است.

وی ‌اولویت‌ معاونت فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان را ساماندهی امور جوانان، اوقات فراغت‌، برگزاری اردوهای راهیان نور، اردوهای جهادی‌، گردشگری و امور ازدواج دانست و افزود: در این راستا طی روزهای 28 اسفندماه سال گذشته تا پنجم فروردین‌ماه سال‌جاری 160 نفر از دختران و پسران جوان و ورزشکار از سوی این معاونت به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

رویگر خاطر نشان کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) روز 13 خردادماه 40 نفر از دختران و پسران ورزشکار و جوان استان کرمان از سوی این معاونت به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ر‌ه) اعزام شدند.

وی اظهار داشت: به‌زودی جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان استان ‌تشکیل می‌شود تا تصمیمات لازم و قطعی به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان اعمال شود.

رویگر با اشاره به برخی اقدامات انجام شده از سوی این معاونت در استان کرمان گفت: همایش مربیان و فعالان فرهنگی استان کرمان با حضور یک‌هزار و 100 نفر از مربیان و معلمان استان کرمان در اردیبهشت‌ماه گذشته با حضور پیشنمازی معاونت وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

وی به برگزاری همایش و نشست‌هایی با حضور فعالان فرهنگی‌، طلاب و قاریان ورزشکار اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری همایش سمن‌های ‌کشوری سلامت و آسیب‌های اجتماعی به میزبانی شهرستان بم در اسفندماه سال گذشته از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در حوزه کاری معاونت فرهنگی ‌و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان بود.

انتهای پیام/80011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول