اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سازمان مردم نهاد مازندران:

امنیت جانی افراد در سواحل تضمین شود

نماینده سازمان مردم نهاد مازندران گفت: امنیت جانی افراد در دریا توسط منتفع‌شوندگان از جمله ویلاداران، بنادر و.... از دریا تضمین شود.

امنیت جانی افراد در سواحل تضمین شود

علی فلاح امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با انتقاد شدید از وضعیت میزان غرقی‌ها در سواحل مازندران اظهار داشت: برای کاهش غریق در سواحل مازندران پنج مورد اساسی باید مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مسئول طرح دریا هر شهرستان باید نسبت به نقاط ساحلی شهر خودش پاسخگو باشد که این مسئله شامل نقاط حادثه‌خیز دریا نیز می‌شود.

نماینده سازمان مردم نهاد در مازندران خاطرنشان کرد: عضوی از شورای استان، سازمان‌های مردم نهاد و نماینده از مجمع نمایندگان استان مازندران در کمیته‌های طرح دریا مازندارن حضور داشته باشند.

وی در ادامه بیان داشت: کسانی که در طرح دریا به خوبی فعال بودند باید مورد تشویق قرار گیرند و مسئولانی که در طرح‌های دریا کم‌کاری کردند نسبت به عدم اقدام به موقع پاسخگو باشند.

نماینده سازمان مردم نهاد مازندران در ادامه یکی از دغدغه‌های جدی در مازندران را ویلاهای شخصی و خصوصی در سطح سواحل مازندران اعلام کرد و گفت: تمام ویلاهای شخصی و خصوصی باید ملزم به داشتن نجات غریق باشند و نصب تابلوهای هشداردهنده نیز کنار این ویلاها قرار گیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: هر ارگانی که از دریا منتفع می‌شود و یا تاسیساتی در کنار دریا ایجاد می‌کند باید مسئولیت حفظ جان افرادی که در آن منطقه حضور پیدا می‌کنند را بر عهده بگیرد.

این مسئول انجمن‌های مردم‌نهاد در مازندران در ادامه با اشاره به واگذاری بخشی از پلاژهای دولتی در سطح سواحل مازندران بیان داشت: مسئولان در زمان واگذاری شخص و یا ارگانی که نسبت به دریافت ملک اقدام می‌کند باید بحث تامین امنیت افراد را نیز در برنامه کاری قرار دهد که تاکنون این موارد اصلا رعایت نمی‌شود.

وی تاکید کرد: کسانی که از دریا منتفع می‌شود به صورت شبانه‌روزی نسبت به تامین امنیت جان افراد اقدام کنند.

فلاح با بیان اینکه در قراردادهای واگذاری، بحث تامین امنیت در دریا مطرح نمی‌شود تاکید کرد: بدون خوشبختی‌ دیگران هیچ فردی در جهان خوشبخت نمی‌شود.

 به گزارش فارس، از اول خردادماه تاکنون 43 نفر در دریای مازندران غرق شدند.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول