اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان خبر داد

برگزاری همایش استانی روز جهانی جمعیت در هرمزگان

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان از برگزاری همایش استانی روز جهانی جمعیت با محوریت و رویکرد سلامت باروری در مرکز این استان طی روزهای آتی خبر داد.

برگزاری همایش استانی روز جهانی جمعیت در هرمزگان

مهدی عسکری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، با بیان اینکه امروزه ثبت احوال در جوامع در حال توسعه و پیشرفته از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: اداره کل ثبت احوال هرمزگان با مشارکت دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان همایش مذکور را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این همایش طی روز شنبه 22 تیرماه در سالن فارابی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس برگزار می‌شود، اضافه کرد: رویکرد اصلی این همایش سلامت باروری جوانان است.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان در ادامه این بخش از سخنان خود یادآور شد: از جمله محورهای این همایش می‌توان به محور اصلی "داشتن فرزندی سالم" شامل بخش‌هایی همانند "تحصیلات، آگاهی از اطلاعات صحیح سلامت باروری"، "برخورداری از مهارت‌های زندگی، مبتنی بر دین اسلام"، "ازدواج به هنگام"، "فرزندآوری به موقع" و "بهداشت و حقوق باروری" اشاره کرد.

عسکری‌زاده با اشاره به دیگر برنامه‌های روز جهانی جمعیت در سایر استان‌ها از حضور صاحب‌نظران و کارشناسان، مسئولان و همچنین اساتید دانشگاه در همایش مورد بحث خبر داد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری طی سال گذشته پیرامون وضعیت و نرخ جمعیتی ایران اضافه کرد: باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در این راستا تلاش بیشتری از طرف مسئولان و تمامی اقشار جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/88001/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول