اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

نیروهای بومی توان مدیریت خراسان‌شمالی را دارند

امام جمعه بجنورد گفت: نیروهای بومی خوبی در خراسان شمالی وجود داشته که می‌توانیم مدیریت کلان و مدیریت میانی استان را بر عهده آن‌ها بگذاریم.

نیروهای بومی توان مدیریت خراسان‌شمالی را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین افتتاح سامانه ثبت مشخصات نیروهای بومی استان بر معرفی نیروهای بومی این استان به عنوان مراجع تصمیم‌گیر تاکید کرد.

وی با بیان اینکه خراسان‌شمالی در حوزه نیروی انسانی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، تاکید کرد: باید برای سرمایه‌های انسانی برنامه ریزی کرده و سرمایه‌های خودی را شناسایی و مطرح کرده و در صورتی از دیگران استفاده کنیم که نتوانیم از این نیروها بهره بگیریم.

این مقام مسئول ادامه داد: خراسان شمالی دارای نیروهای بومی خوبی بوده که می‌توانیم مدیریت کلان و مدیریت میانی این استان را بر عهده آن‌ها بگذاریم در این راستا باید این نیروها شناسایی شوند، به مراکز تصمیم گیر معرفی شده و از آن‌ها حمایت شود.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: مردم خراسان شمالی مردمی خوب و شایسته خدمت هستند و اکنون پس از انتخابات و خلق حماسه سیاسی توسط آن‌ها، ضروری است قدم‌های جدی برداریم و به حضور بیش از 80 درصدی آنان در انتخابات پاسخ مثبت دهیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی بود و با شیوه فرهنگی و نه با جنگ نظامی، ارزش‌های اسلامی را در کشور احیا کرد همان‌گونه که بنا به آیه قرآن، پیامبر اکرم در هنگام هجرت به مکه برای جهاد فرهنگی و مبارزه با بت پرستی مأموریت داشت.

وی افزود: جهاد دانشگاهی نیز که به فرموده مقام معظم رهبری از مولودهای انقلاب اسلامی است فرزند گفتمانی فرهنگی است و این نهاد از امیدهای انقلاب و جوانان این مرز و بوم است و رسالت دارد چشم اندازه‌ای آینده  را شفاف‌تر و روشن‌تر کند و عملکرد آن نشان‌دهنده این است که در مسایل اصلی انقلاب یعنی مسایل فرهنگی، گام‌های خوبی برداشته است.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان‌شمالی نیز در این مراسم با اشاره به نشست بررسی راهکارهای استفاده از ظرفیت و توانمندی نیروهای بومی خراسان‌شمالی که با حضور مدیران بومی ادواری این استان در این نهاد برگزار شد، افزود:طراحی سامانه ثبت مشخصات نیروهای بومی استان از دستاوردهای این نشست بود.

رضا شاهین‌فر افزود: هدف از این نشست بررسی راهکارهای توسعه استان و توانمندسازی نیروهای بومی بود و با توجه به تأثیر تداوم این نشست‌ها بر هم افزایی و همدلی مدیران بومی ادواری استان، امید است در توسعه خراسان‌شمالی موثر واقع شود.

وی گفت: بیانات امیدوارکننده امام جمعه در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بجنورد در خصوص بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان، موجبات دلگرمی نیروهای بومی استان به ویژه جوانان متخصص و متعهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بارگذاری سامانه ثبت مشخصات نیروهای بومی خراسان شمالی که در پورتال اطلاع رسانی جهاد دانشگاهی به نشانی www.nkhjd.ir قابل دسترسی است، این امکان را فراهم می‌کند که نیروهای توانمند بومی استان در اقصی نقاط کشور و دنیا شناسایی شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

طی این مراسم با نام‌نویسی امام‌جمعه بجنورد به عنوان نیروی افتخاری بومی استان، سامانه ثبت مشخصات نیروهای بومی خراسان شمالی افتتاح شد.

به گزارش فارس، شورای معاونین جهاد دانشگاهی استان خراسان‌شمالی نیز در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/63002/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول