اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان:

بومی‌گرایی، جدی‌ترین هدف ابومسلم در فصل جدید است

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: در فصل پیش‌روی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول، جذب بازیکنان بومی اصلی‌ترین هدف ابومسلم است.

بومی‌گرایی، جدی‌ترین هدف ابومسلم در فصل جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس چمنیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع جدی تمرینات این تیم از هفته گذشته اظهار داشت: از حدود یک هفته قبل تمرینات خود را با بخشی از بدنه اصلی تیم سال گذشته آغاز و سعی کردیم تعدادی از بازیکنان خراسانی شاغل در تیم‎های دیگر کشور را نیز جذب کنیم که این امر تا حدودی محقق شده است.

وی افزود: مرحله تست‏گیری از بازیکنان بومی استان نیز آغاز شده و همچنان ادامه دارد و مطمئنا بازیکنی که قابلیت حضور در ابومسلم را داشته باشد، جذب می‎شود.

چمنیان ادامه داد: در چند روز آینده یک مربی دیگر هم به جمع کادر فنی اضافه می‌شود ضمن اینکه تشکیل تیم آنالیز از اصلی‎ترین اقدامات ما برای شروع مسابقات است.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: سه نفر از پیشکسوتان و صاحب نظران فوتبال استان نیز در فصل آینده به عنوان تیم مشاوران فنی باشگاه در زمینه‎های فنی تیم به ابومسلم کمک می‎کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده برای تیم ابومسلم گفت: بعد از مراحل اولیه جذب بازیکنان و تشکیل پیکره اصلی تیم، اردوی چند روزه‏ای را در شهر بیرجند که دارای امکانات بسیار خوبی است برگزار می‎کنیم و قرار شده پس از این اردو، دو مرحله اردوی دیگر برای هماهنگی بیشتر بازیکنان با یکدیگر و پیشبرد مسائل فنی را در دستور کار قرار دهیم.

چمنیان در ارتباط با شایعاتی مبنی بر تلاش برای جذب بازیکنان برخی از تیم‎های فوتبال استان، اظهار داشت: افرادی که در فوتبال استان حضور دارند اخلاق و منش کاری من را می‎شناسند، به هیچ عنوان اعتقادی به جذب بازیکنان، خارج از چارچوب نقل و انتقالات قانونی ندارم و ما با هر بازیکنی مذاکره کرده‎ایم یا رضایتنامه داشته و یا با هماهنگی مدیرعامل باشگاه این بازیکنان، مذاکره با آ‎ها انجام شده است.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان ادامه داد: بهتر است مسئولان و اعضای کادر فنی باشگاه‏های فوتبال استان به ویژه دو تیمی که سال آینده در لیگ دسته اول حضور دارند بیشتر به مسائل درون باشگاهی خود بپردازند، مطرح کردن چنین مباحثی جز ضرر به این دو تیم هیچ نتیجه‎ای ندارد.

انتهای پیام/70007/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول