اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهریار خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شهریار از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان زیرپوشش این کمیته خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد

حجت‌ زندلاف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: طی سال‌های اخیر برنامه‌های متعددی از سوی کمیته امداد برای مددجویان زیرپوشش انجام شده که این برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، علمی، اشتغال و اجتماعی قرار دارد.

وی تصریح کرد: برخلاف تصور تلاش‌های کمیته امداد تنها در حوزه اقتصادی و کمک‌های مالی به افراد و خانواده‌های زیرپوشش نیست و برنامه‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی و آموزشی از سوی این نهاد در سراسر کشور و همچنین شهرستان شهریار اجرا شده و در دست اجراست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهریار با اشاره به آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های کاری ما در ایام تعطیلات برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی ویژه برای دانش‌آموزان زیرپوشش است.

زندلاف افزود: در همین رابطه طرح‌هایی در ابتدای سال تدوین گردید که از ابتدای هفته جاری اجرای بخش‌های مهمی از این طرح‌ها آغاز شده است.

*حضور بیش از 200 دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد در اردوهای آموزشی

وی بیان داشت: بر اساس یکی از این طرح‌ها بیش از 200 دانش‌آموز که زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی قرار دارند، در اردوهای آموزشی شرکت خواهند کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهریار افزود: بر این اساس اردوهای دانش‌آموزان دختر و پسر شهریاری به صورت جداگانه در کانون فرهنگی ولایت برگزار خواهد شد و طی این اردو از کلاس‌ها و دور‌های آموزشی ویژه در کنار برنامه‌های تفریحی و فرهنگی بهره‌مند خواهند شد.

زندلاف با بیان اینکه برگزاری این اردو هزینه‌ای برای دانش‌آموزان زیرپوشش امداد ندارد، گفت: طی دوران حضور دانش‌آموزان کانون فرهنگی ولایت در کلاس‌های قرآنی، آموزش نهج‌البلاغه و معارف دینی حضور خواهند یافت.

وی افزود: همچنین در اردوهای فوق کلاس‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف وبلاگ‌نویسی، صنایع‌دستی و خیاطی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.

زندلاف در پایان گفت: امیدواریم برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه که با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد اجرا می‌شود، بتواند در افزایش سطح علمی این دانش‌آموزان تاثیر مطلوبی داشته باشد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول