اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کنترل کیفی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد

برگزاری دوره آموزشی ممیزی الزامات ایزو 17025 در اهواز

مدیر کنترل کیفی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از برگزاری دوره آموزشی ممیزی الزامات ایزو 17025 در شهرستان اهواز خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی ممیزی الزامات ایزو 17025 در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، رضا زاده‌دباغ اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی ممیزی الزامات ایزو 17025 برای 25 نفر از کارکنان آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در محل سالن چند رسانه‌ای دانشکده بهداشت این  دانشگاه برگزار شد.

وی اضافه کرد: این دوره برای نخستین بار به مدت دو روز و به منظور استقرار الزامات استاندارد ایزو 17025 در این آزمایشگاه برگزار شد.

مدیر کنترل کیفی مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اضافه کرد: لزوم داشتن سیستم فنی و مدیریتی که بتواند صحت پاسخ‌های ارائه شده در آزمایشگاه را تضمین کند زیر مجموعه استقرار الزامات استاندارد ایزو 17025 است.

وی در پایان با بیان اینکه ارتقای سطح علمی کارکنان آزمایشگاه و آشنایی آن‌ها با شیوه‌ها، روش های جدید و به روز علمی آزمایشگاه از دیگر اهداف برگزاری این دوره است، خاطرنشان کرد: در این دوره علاوه بر کارکنان آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی معاونت غذا و داروی خوزستان، کارکنان آزمایشگاه‌های همکار، جامع تحقیقات دانشگاه‌های علوم پزشکی و چمران و جمعی از نمایندگان آزمایشگاه‌های مراکز قطب خلیج فارس شرکت داشتند. 

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول