اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

انتقاد استاندار مازندران از عدم دعوت سلیمی به تیم ملی

استاندار مازندران از عدم دعوت سلیمی به تیم ملی انتقاد کرد و خواستار مداخله وزیر ورزش در این‌باره شد.

انتقاد استاندار مازندران از عدم دعوت سلیمی به تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، عدم دعوت بهداد سلیمی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری سبب دلخوری برخی اهالی ورزش، دوستداران ورزش و مسئولان مازندران به ویژه استاندار مازندران شد.

اگرچه در مصاحبه قبلی خبرگزاری فارس با بهداد سلیمی آمده بود که مشکلات بین وی و فدراسیون وزنه‌برداری حل می‌شود ولی ظاهراً این مشکل همچنان باقی است.

سیدعلی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران در حاشیه مراسم افتتاح سالن ورزشی ولایت چالوس به معاون وزیر ورزش و جوانان گفته بود: حتما به وزیر ورزش و جوانان بگویید موضوع عدم دعوت سلیمی به تیم ملی را رسیدگی کند و این حق قهرمان المپیکی و جهان نیست.

وی ادامه داد: نباید سلایق شخصی در دعوت بهترین‌ها به اردوی تیم ملی تاثیرگذار باشد و کسی که در آمادگی کامل به سر می‌برد و تمام ذهنش به مسابقات بین‌المللی برای افتخارآفرینی است به اردو دعوت نشود.

طاهایی گفت: تمام مسئولان مازندران از این موضوع ناراحت هستند و باید وزیر ورزش و جوانان در این موضوع ورود پیدا کند و مشکل را برطرف کند.

استاندار مازندران در پایان گفت: نظر شخصی و سلیقه‌ای عمل کردن در دعوت بهترین‌ها به تیم ملی ضربه بزرگی را به ورزش کشور می‌زند.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول