اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح شجره طیبه

2 کشاورز نظرآبادی یک تن میوه به مددجویان کمیته امداد اهدا کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز گفت: 2 نفر از کشاورزان نظرآبادی در قالب طرح شجره طیبه، یک تن میوه به مددجویان کمیته امداد اهدا کردند.

2 کشاورز نظرآبادی یک تن میوه به مددجویان کمیته امداد اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان البرز، عبدالله طاهری اظهار داشت: پرداخت زکات موجب محرومیت‌زدایی و کمک به خانواده‌های محروم می‌شود.

وی درباره اهمیت زکات و آثار و نتایج مثبت آن در زندگی اجتماعی و فردی اظهار داشت: به دلیل اهمیت زکات در آیات متعددی از قرآن نماز در کنار زکات آمده است.

طاهری بیان کرد: زکات از موضوعات اساسی اسلام است و بنا به روایت معصومان نماز و زکات برای انسان همانند دو بال پرواز هستند که حرکت همزمان این دو بال سبب می‌شود انسان به سعادت برسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به فعالیت‌های ستاد احیای زکات استان البرز یادآور شد: در سال گذشته جلسات زیادی با کشاورزان و دامداران به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم درباره زکات به طور مستمر برگزار شده است.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول