اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مدیرعامل عمران بهارستان در امور مترو بهارستان:

متروی بهارستان ـ اصفهان 18 ماه دیگر به اتمام می‌رسد

قائم مقام مدیرعامل عمران بهارستان در امور مترو بهارستان گفت: در صورتی که بودجه این پروژه به موقع تأمین گردد مترو بهارستان ـ اصفهان تا 18 ماه دیگر به اتمام می‌رسد.

متروی بهارستان ـ اصفهان 18 ماه دیگر به اتمام می‌رسد

محسن عاصمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کل طول این پروژه در دو قطعه A و B حدود 14 کیلومتر است و متروی اصفهان ـ بهارستان ادامه خط یک مترو اصفهان محسوب می‌شود و انتهای آن به ایستگاه ترمینال صفه ختم می‌گردد.

وی تصریح کرد: قطعه A متروی اصفهان ـ بهارستان به طول 4.5 کیلومتر از ترمینال صفه آغاز و به ایستگاه راه‌آهن می‌رسد و با توجه به اینکه که بخشی از مسیر این مترو در زمین‌های راه‌آهن قرار دارد در مسیر راه آهن با هزینه بالای آزادسازی روبرو شدیم تاکنون بخش‌هایی از این مسیر آزادسازی شده است و برخی از زمین‌ها در این منطقه به مناقصه گذاشته شده است و امید دارم به زودی این مسیر کاملا آزاد شود.

قائم مقام مدیرعامل عمران بهارستان در امور مترو ادامه داد: قطعه B با طول 9 کیلومتر از ایستگاه را‌ه‌آهن تا محور میانی شهر بهارستان که ورودی این شهر است کشیده می‌شود.

عاصمی بیان کرد: در حال حاضر در قطعه(B) با 4.5 کیلومتر به صورت خاکریز و از روی‌ سطح زمین کشیده شده است و بقیه این مسیر به طول یک کیلومتر از جاده قلعه شور به طرف بهارستان با تونل ساخته شده است و 800 متر در قسمت A پروژه در مقابل سیتی سنتر تا راه آهن و بازگشت تا سپاهان شهر در حال ساخت است.

وی افزود: برای آماده سازی و آزادسازی این مسیر 10 سال کار مستمر انجام شد و در حال حاضر نیز حدود 10 میلیارد تومان بدهی بابت زمین‌های آزادسازی شده واقع در این مسیر داریم.

قائم مقام مدیرعامل عمران بهارستان در امور مترو در پایان گفت: در حال حاضر 6.5 کیلومتر از مسیر ساخته شده است و بقیه مسیر در حال ساخت بوده و اقدامات اولیه برای ادامه مسیر صورت گرفته است.

انتهای پیام/63021/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول