اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با احداث و تعریض دو خیابان صورت گرفت

توسعه مسیرهای دسترسی به خط 6 مترو در منطقه 20

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 تهران گفت: با احداث خیابان شهید چمران دسترسی شهروندان این منطقه به خط 6 متروی تهران و بزرگراه آزادگان تسهیل شد.

توسعه مسیرهای دسترسی به خط 6 مترو در منطقه 20

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ابراهیم بابازاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با احداث خیابان شهید چمران و تعریض بلوار قدس دسترسی شهروندان این منطقه به خط 6 متروی تهران و بزرگراه آزادگان تسهیل شد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به پیشرفت قابل توجه عملیات حفاری خط 6 متروی تهران، که از دولت‌آباد آغاز شده و به شهرک کن و محله سولقان در شمال غربی تهران می‌رسد، افزود: به منظور تسهیل دسترسی شهروندان و رفع بار ترافیکی احتمالی این محدوده توسعه شبکه معابر شهری منتهی به ایستگاه خط 6 مترو تهران واقع در این منطقه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

بابازاده به ساماندهی پرترددترین خیابان منتهی به خط 6 متروی تهران اشاره کرد و گفت: بلوار قدس به طول یک‌هزار متر حدفاصل خیابان شهرزاد تا خیابان شهید مرادی از 9 به 24 متر تعریض شده و با اجرای عملیات عمرانی نظیر زیرسازی، نهرسازی، روکش آسفالت و اجرای رفیوژ میانی دسترسی شهروندان این منطقه به این خط حمل و نقل و همچنین بزرگراه آزادگان تسهیل شد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 تهران در ادامه تصریح کرد: خیابان شهید چمران به طول 650 و عرض 24 متر نیز در سال گذشته احداث شد که گام دیگری در جهت توسعه شبکه معابر شهری پیرامون خط 6 متروی تهران محسوب می شود.

گفتنی است اتصال خط 6 متروی تهران واقع در دولت‌آباد به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) نیز در دستور کار مدیریت شهری منطقه 20 قرار گرفته که مرحله مطالعاتی آن به پایان رسیده و به زودی وارد فاز اجرا می‌شود. 

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول