اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان قطار شهری کرج:

مترو کرج روزانه یک میلیارد تومان بودجه می‌خواهد

مدیر عامل سازمان قطار شهری کرج گفت: تکمیل پروژه مترو این شهرستان نیازمند بودجه‌ای معادل روزانه یک میلیارد تومان است.

مترو کرج روزانه یک میلیارد تومان بودجه می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی‌اصغر همتی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از احداث مترو در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مترو کرج کار بسیار سنگین و بی‌وقفه‌ای را طلب می‌کند و یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: بودجه مورد نیاز برای تکمیل این پروژه حدود روزانه یک میلیارد تومان است و ناگفته پیداست که سازمان قطار شهری توان تامین این اعتبار را ندارد.

مدیر عامل سازمان قطار شهری کرج افزود: با وجود کاستی‌ها و مشکلاتی که داریم، خوشبختانه تمام کارکنان این سازمان با جدیت مشغول فعالیت هستند و معتقدیم که تکمیل نهایی و بهره‌برداری از این پروژه خدمتی بزرگ به مردم محسوب می‌شود. 

* تلاش برای اتمام فاز یک مترو کرج تا پایان سال‌جاری

همتی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه زمانی مترو کرج به بهره‌برداری می‌رسد؟ گفت: همانطور که گفته شد، تمام تلاش خود را برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح به کار بسته‌ایم و در صورت حمایت از سازمان قطار شهری کرج امیدواریم که فاز یک از خط دو مترو تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: مردم مطمئن باشند که سازمان قطار شهری کرج با جدیت پروژه را پیگیری کرده و به صورت بی‌وقفه این کار در زیر زمین شهر و حتی زمانی که مردم در خواب هستند، ادامه می‌دهیم. 

* تونل خط دو مترو به پشت دروازه‌های ایستگاه شهید سلطانی رسید 

مدیرعامل سازمان قطارشهری کرج اذعان داشت: به عنوان نمونه در حالی که مردم اطلاعی از پیشرفت کار پروژه فوق ندارند، باید اعلام کنیم که با تلاش‌های مستمر انجام شده تونل مربوط به خط دو مترو به نزدیکی ایستگاه شهید سلطانی رسیده و این موفقیت ثمره تلاش‌های انجام شده است.

همتی یادآور شد: هم‌اکنون کار احداث ایستگاه‌های مختلف مترو از جمله سه‌راه پستخانه، سه ‌راه رجایی‌شهر، چهل و پنج متری گلشهر، دهقان ویلا، میدان شهیدان آجرلو (میدان سپاه)، بوستان جهان، چهارراه مصباح، میدان امام حسین (ع) و شهید سلطانی با جدیت بسیار بالایی پیگیری می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: احداث پروژه قطار شهری کرج نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف با این سازمان است و امیدواریم تا تکمیل نهایی پروژه شاهد همکاری و تعامل مثبت و سازنده نهادهای مسئول باشیم.

انتهای پیام/2302/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول