اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

تحول خوبی در وزنه‌برداری قم رخ داده است / وزنه‌برداری اعتبار ورزش کشور است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: اتفاقات و تحولات بسیار خوبی در وزنه‌برداری قم رخ داده است و شاهد رشد این رشته ورزشی در قم هستیم.

تحول خوبی در وزنه‌برداری قم رخ داده است / وزنه‌برداری اعتبار ورزش کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جهان‌بینی دوشنبه شب در مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان قم علاوه بر مسئولیت مدیر کلی ورزش و جوانان به عنوان نایب رئیس مجمع حضور داشت و در آغاز این مجمع به تحلیل وضعیت موجود در وزنه‌برداری قم پرداخت.

وی اظهار داشت: وزنه‌برداری در حال حاضر به عنوان یکی از 43 هیئت ورزشی در استان قم و البته به عنوان یکی از قدیمی‌ترین هیئت‌ها و رشته‌های ورزشی در قم فعالیت خوب و چشمگیری دارد و فعالیت‌های این رشته در عرصه رقابت‌های داخلی و برون مرزی سال‌های اخیر حکایت از روند رو به رشد وزنه‌برداری قم دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: اتفاقات خوبی در وزنه‌برداری قم دیده‌ایم و حضور نوجوانان و جوانان مستعد در این رشته ورزشی بیانگر این است که وزنه‌برداری می‌تواند حتی با برنامه‌ریزی و کارهای اصولی به جایگاه‌های خوبی در ورزش کشور دست یابد.

وی یاد آور شد: اگرچه در مقطعی شاهد افت این رشته ورزشی بوده‌ایم اما همین که مسئولان با تجربه این هیئت توانستند با استفاده از سال‌ها تلاش در میادین سخت و سنگین وزنه‌برداری کشور و مسابقات برون مرزی به جذب استعدادهای این رشته بپردازند و آن را از نو بنا کنند، کار بزرگی است.

جهان‌بینی بیان داشت: به واقع کارهای بسیار خوبی در هیئت وزنه‌برداری قم در زمینه توجه به رده‌های سنی پایه و سرمایه‌گذاری بر روی استعدادها انجام شده است و می‌بینیم که وزنه‌برداران قم در مسابقات نوجوانان و جوانان کشور حضور خوب، فعال و همراه با کسب موفقیت و مدال دارند.

وی خاطرنشان کرد: وزنه‌برداری امروز موجب ارزش و تقویت اعتبار و جایگاه ورزش کشورمان در میادین مهم بین‌المللی است، ما در المپیک و همچنین در رقابت‌های جهانی و آسیایی موفقیت‌های متعددی را از وزنه‌برداری کشور دیده‌ایم و مردم همواره به قهرمانان این رشته افتخار می‌کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: امیدوارم هرگز تاخیری در حرکت رو به رشد وزنه‌برداری قم به وجود نیاید، علاوه بر اینکه آمادگی خود را برای حمایت از این رشته اعلام می‌کنیم از قهرمان ارزنده جهان و المپیک به عنوان رئیس فدراسیون وزنه‌برداری نیز می‌خواهیم که همچنان پشتوانه وزنه‌برداری قم باشد.

انتهای پیام/78002/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول