اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته خودکفایی شرکت پتروشیمی جم خبر داد

ساخت FLARE TIP اصلی مجتمع پتروشیمی جم به دست سازندگان داخلی

رئیس کمیته خودکفایی شرکت پتروشیمی جم از ساخت FLARE TIP اصلی مجتمع پتروشیمی جم به دست توانمند سازندگان داخلی خبر داد.

ساخت FLARE TIP اصلی مجتمع پتروشیمی جم به دست سازندگان داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، غلامعباس احمدی عصر دوشنبه در نشست مسئولان پتروشیمی جم اظهار داشت: تلاش برای افزایش بهره‌وری در این مجموعه امری مهم و ارزشمند است و در این راستا از همه توان موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: با تلاش و توانمندی متخصصان داخلی تاکنون به موفقیت‌های خوبی در عرصه تولید قطعات مختلف مورد نیاز پتروشیمی رسیده‌ایم که امیدوار هستیم تداوم یابد.

رئیس کمیته خودکفایی شرکت پتروشیمی جم از ساخت FLARE TIP اصلی مجتمع پتروشیمی جم به دست توانمند سازندگان داخلی خبر داد و خاطر نشان کرد: با توانمندی و درایت سازندگان داخلی کشور FLARE TIP اصلی مجتمع پتروشیمی جم در کوتاه‌ترین زمان ساخته شد.

احمدی تصریح کرد: با همکاری همه‌جانبه هیئت مدیره، مدیرعامل، رئیس مجتمع، واحد خودکفایی، بازرسی فنی، تعمیرات، بهره‌برداری، امور حقوقی و قراردادها، امور مالی، عملیات کالا و  انبارهای مجتمع و سازنده داخلی،  FLARE TIP اصلی مجتمع پتروشیمی جم در کوتاه‌ترین زمان ممکن در این مجموعه ساخته شده است.

وی اضافه کرد: تلاش برای خودکفایی در همه زمینه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و باید کاری کنیم که روزبه‌روز شاهد این موفقیت‌ها باشیم.

این مسئول گفت: در هفته گذشته نیز چند قطعه مهم به دست توانمندان داخلی این مجموعه ساخته شد که نشان از استعداد بالای متخصصان داخلی دارد.

احمدی در پایان ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم قدم‌های محکم‌تری در راه شکستن تحریم‌ها، قطع وابستگی و اعتلای نام کشور عزیزمان برداریم.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول