اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد کرمان:

20 میلیون تومان وام خودکفایی به مددجویان پرداخت می‌شود

معاون اشتغال کمیته امداد استان کرمان گفت: در طرح‌های خودکفایی کمیته امداد بین 10 تا 20 میلیون تومان وام به افراد متقاضی داده می‌شود که 10 میلیون آن از منابع داخلی و بقیه از محل اعتبارات بانکی تأمین می‌شود.

20 میلیون تومان وام خودکفایی به مددجویان پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد علیزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اشتغال روستائیان و شهرهای زیر 20 هزار نفر به کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است. 

معاون اشتغال کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: برنامه اشتغال در سه بخش کارانگیزی، توان‌افزایی، استقلال و خودکفایی است که در بخش کارانگیزی هدف ما تولید و یا استقلال نیست؛ در توان‌افزایی محور کار مشاغل خانگی است و مقدمه‌ای برای طرح‌های خودکفایی کمیته امداد است. 

وی با بیان اینکه در طرح‌های خودکفایی بین 10 تا 20 میلیون تومان وام به افراد متقاضی داده می‌شود، عنوان کرد: 10 میلیون تومان آن از منابع داخلی و بقیه از محل اعتبارات بانکی تأمین می‌شود در سال 90 و 91 چندین برابر تعهدات خود موفق به ایجاد شغل شدیم. 

این مسئول افزود: در سال 90 با رشد 492 درصدی بیش از میزانی که در حد مأموریت کمیته امداد بود، اشتغال‌زایی داشتیم که این رقم در سال 91 نیز رشد 157 درصدی داشته و بیش از اشتغال تعهد داده شده است. 

علیزاده با اشاره به اینکه مددجویان تا زمانی که بخواهند در سیستم محفوظ هستند و از مشاوره و امکانات کمیته بهره‌مند می‌شوند، متذکر شد: از مجموع 8 هزار شغل موفق به ایجاد زمینه برای 13 هزار شغل دیگر شدیم.

انتهای پیام/80028/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول