اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین:

برای توسعه ورزش همگانی باید به ورزش سه‌گانه توجه شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: اگر بخواهیم ورزش همگانی را توسعه دهیم باید توجه ویژه‌ای به ورزش سه‌گانه داشته باشیم.

برای توسعه ورزش همگانی باید به ورزش سه‌گانه توجه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش سه‌گانه استان قزوین دوشنبه‌شب با حضور سردار محمد صبور، رئیس فدراسیون ورزش سه‌گانه، محسن حق‌شناس، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و اعضای این مجمع برگزار شد که در نهایت امیر حسینی با کسب 14 رأی از 14 رأی مأخوذه موفق شد، سکاندار هیئت ورزش سه‌گانه استان قزوین شود.

محسن حق‌شناس در این مجمع بیان داشت: برای توسعه ورزش همگانی باید به ورزش سه‌گانه توجه شود، چراکه این رشته ورزشی شامل سه بخش شنا، دوومیدانی و دوچرخه‌سواری می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب هیئت ورزش سه‌گانه قزوین ابراز کرد: استان قزوین ظرفیت‌های خوبی در ورزش سه‌گانه دارد.

حق‌شناس عنوان کرد: توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت‌های کاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین است که برای تحقق این مهم توجه ویژه به ورزش سه‌گانه می‌تواند، بسیار تأثیرگذار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اذعان داشت: این استان در سه رشته ورزشی دوچرخه‌سواری، دوومیدانی و شنا استعدادهای خوبی دارد که می‌توان با ایجاد شرایط مناسب این استعدادها را شکوفا کرد.

وی در پایان تأکید کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت ورزش استان قزوین استفاده کرد تا شاهد رشد روزافزون رشته‌های ورزشی در این استان باشیم.

انتهای پیام/77003/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول