اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان عنوان کرد

ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی در همدان

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: ورزش همگانی نیازمند توجه بیشتر در استان همدان دارد.

ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد پیش از ظهر امروز در شورای ورزش همگانی استان همدان اظهار داشت: ورزش به عنوان یک مقوله مهم و اثرگذار در جامعه است که با سلامتی افراد گره خورده است چرا که لازمه یک جامعه خلاق و پویا داشتن افراد سالم است.

وی گفت: با تمام تلاش‌های دولت و نظام در بحث ورزش و زیرساخت‌هایی که در این زمینه فراهم شده، همچنان ورزش و خصوصاً ورزش همگانی مورد کم‌توجهی قرار گرفته و چه بسا که این مسئله بیشتر توسط خود افراد مورد غفلت واقع می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: در استان همدان اقدامات خوبی در زمینه ورزش همگانی انجام شده اما این اقدامات کافی نیست و برنامه‌های بیشتری باید با کیفیت بهتری انجام بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در جامعه سلامتی خانواده‌ها تضمین شود بسیاری از هزینه‌هایی که برای دارو و درمان اختصاص می‌‌دهیم صرف سلامتی و برنامه‌های ورزشی می‌شود.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: در بحث ورزش همگانی باید عزم و اراده همگانی داشته باشیم تا بتوانیم در این خصوص فرهنگسازی خوبی را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه شورای ورزش همگانی بعد از چند سال با پیگیری سازمان ورزش و جوانان امروز تشکیل شده خاطرنشان کرد: اساسنامه ورزش همگانی به تصویب رسیده و عضویت اعضا نیز مشخص شده و قرار است تا آیین‌نامه اجرایی ورزش همگانی استان تدوین و در جلسه شورا مورد تصویب قرار بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تأکید کرد: دبیرخانه شورای ورزش همگانی در محل اداره کل ورزش و جوانان مستقر خواهد شد و مدیران دستگاه‌های مرتبط می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را به این دبیرخانه ارسال کنند تا در شورا مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: برآیند کار را در شورای ورزش باز گذاشتیم تا بتوانیم با دید باز در این شورا بحث و تصمیم‌گیری کنیم چرا که از هر ایده‌ای که بتواند فرهنگ ورزش را در کشور توسعه دهد استقبال می‌کنیم.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به بحث پیاده‌روی خانوادگی در استان همدان بیان داشت: پیاده‌روی خانوادگی در استان همدان هر چند وقت یک بار برگزار می‌شود اما بهتر است که ادارات مربوط به بحث ورزش همگانی پیاده‌روی خانودگی را در استان هفته‌ای یک بار برگزار کنند.

وی در پایان سخنانش گفت: پیاده‌روی خانوادگی در راستای شادابی و نشاط خانواده‌ها به لحاظ کنار هم بودن خانواده بسیار مهم و تأثیرگذار است و نباید از آن غافل شویم.

انتهای پیام/89007/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول