اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

60 درصد کارکنان اداری اضافه وزن دارند/ ورزش همگانی توسعه یابد

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه 60 درصد کارکنان اداری اضافه وزن دارند، گفت: ورزش همگانی باید در سمنان توسعه یابد.

60 درصد کارکنان اداری اضافه وزن دارند/ ورزش همگانی توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، همت هادیان در نشست شورای هماهنگی ورزش کارکنان دستگاه‏های اجرایی استان که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان، رئیس هیئت فوتبال استان، مدیرکل اداری و مالی و مدیرکل روابط عمومی استانداری در محل استانداری سمنان برگزار شد، به کم‏تحرکی کارکنان در دستگاه‏های اجرایی اشاره کرد.

وی گفت: 60 درصد کارکنان در جامعه اداری دارای اضافه وزن هستند و این اضافه وزن در بانوان بیشتر است؛ مهم‏ترین عامل سلامتی و کاهش وزن برای کارکنان را ورزش‏های مناسب می‏دانیم.

هادیان گفت: باید امکانات لازم برای ورزش همگانی به صورت یکسان و ارزان در سطح دستگاه‏های اجرایی فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: برنامه‏ریزی مناسبی برای ورزش کارکنان و خانواده‏های آنان توسط اداره کل ورزش و جوانان در سال‏های اخیر انجام شده که با پشتیبانی و حمایت می‏تواند به صورت مطلوب‏تر استمرار یابد.

رئیس هیئت فوتبال استان سمنان هم در این جلسه بر استمرار حرکت‏های ورزشی، حضور مدیران در برنامه‏های ورزشی برای انگیزه بیشتر کارکنان، تنظیم تقویم ورزشی در طول سال برای کارکنان و . . . تاکید کرد.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان نیز توجه به ورزش بین کارکنان و مدیران را با توجه به شاخص‏های سلامتی و شادابی، بر افزایش دوستی و همدلی و تعامل بیشتر موثر دانست.

ایرج کارخایی افزود: اگر فعالیت‏های ورزشی بین کارکنان و مدیران افزایش یابد، در بالا بردن راندمان کارایی و کارآمدی کارکنان تاثیر به‏سزایی دارد.

مدیر کل اداری و مالی استانداری سمنان هم بر انجام ورزش‏های مفید و مناسبی چون راهپیمایی و کوهنوردی برای کارکنان بر اساس برنامه مناسب تاکید کرد.

انتهای پیام/2249/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول