اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

دولت با تمام توان از صنایع حمایت کرده است

استاندار البرز گفت: دولت طی سال‌های اخیر با تمام توان از صنایع کشور حمایت کرده است.

دولت با تمام توان از صنایع حمایت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جلسه ستاد تسهیل و امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و صنایع استان البرز بعدازظهر امروز با حضور استاندار البرز برگزار شد و در جلسه فوق محور اصلی موضوعات مطرح شده،‌ مربوط به مشکلات صنایع وابسته به خودروسازان فعال در این استان بود.

اصغر عربیان در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: صنایع و تولیدی‌های کشور به هم مرتبط هستند و مشکلات و معضلات آنها به صورت زنجیروار به هم وابسته و مربوط است.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان استان البرز تامین امنیت و سلامت کارگران و افراد شاغل در شهرک‌های صنعتی است و در این زمینه باید تمام تمهیدات لازم از سوی کارفرمایان اندیشیده شود و دولت و استانداری نیز در این حوزه از مدیران صنایع حمایت می‌کند.

استاندار البرز افزود: ما از یک سو باید موانع و مشکلات بر سر راه فعالیت‌های صنایع مستقر در استان به ویژه تولیدکنندگان زیر مجموعه صنعت خودروسازی را برطرف کنیم و از سوی دیگر باید توجه جدی به سلامت مصرف‌کنندگان نیز داشته باشیم.

عربیان بیان با تاکید بر اینکه دولت طی سال‌های اخیر با تمام توان از صنایع حمایت کرده است، اظهار داشت: دولت مصوبات و حمایت‌های لازم را برای تحقق این دو هدف مهم در دستور کار دارد و بخش‌های مهمی از کار نیز با تلاش‌های ستاد تسهیل و پشتیبانی واحدهای تولیدی و صنایع استان البرز انجام شده است.

وی افزود: البته باید توجه داشته باشیم که مشکلات مربوط به صنایع فعال در استان البرز تنها مختص به آنها نیست و برخی از مشکلات و مسائل به صورت ملی مطرح بوده و دامنه آن به استان البرز نیز کشیده شده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز تاکید کرد: به عنوان نمونه مشکلات موجود در راه فعالیت خودروسازان مربوط به کل کشور بوده و این مسائل به صنایع وابسته خودروسازی در استان البرز نیز سرایت کرده است، بنابراین تصمیم‌گیری در این زمینه تنها محدود به مسئولان استان البرز نمی‌شود.

عربیان متذکر شد: با این وجود مسئولان دستگاه‌های اجرایی و استانداری البرز تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات و کاستی‌ها انجام داده و در تلاش‌ هستیم تا ضمن رفع مشکلات موجود، حمایت‌های لازم را از صنایع و قطعه‌سازان استان البرز صورت دهیم.

وی تصریح کرد: البته در این زمینه فعالان صنعتی و تولیدکنندگان نیز باید همکاری و همراهی لازم را با دستگاه‌های مسئول داشته باشند.

لازم به توضیح است، در این جلسه قطعه‌سازان مستقر در استان البرز،‌ مشکلات و نیازهای خود را در حضور استاندار مطرح کردند و راهکارهای رفع این مشکلات نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2302/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول