اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی:

ده‌ها کشور در حال جنگ اقتصادی، سیاسی و تبلیغی با ایران هستند

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه شرایط امروز کشور از دوران جنگ دشوارتر است گفت: امروز ده‌ها کشور در حال جنگ اقتصادی، سیاسی و تبلیغی با ما هستند.

ده‌ها کشور در حال جنگ اقتصادی، سیاسی و تبلیغی با ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: خداوند شرایطی فراهم کرد که مردم بتوانند در انتخابات مشارکتی جدی داشته باشند و عظمت و شکوه انقلاب را به دنیا نشان دهند.

وی با بیان اینکه انتخابات موجب شادمانی مردم ایران شد تأکید کرد: دشمنان نتوانستند بهانه‌ای به دست بیاورند و انتخابات را زیر سؤال ببرند و شیرینی انتخابات تلخی‌ها را از بین برد.

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه مردم از انتخابات شادمان بوده و به آینده امیدوار هستند یادآور شد: کشور با مشکلات بسیاری مواجه است و مردم نیز از مشکلات آگاه هستند. تحریم‌ها اضافه شده که می‌تواند مشکلات را از نظر اقتصادی بیشتر کند.

وی بیان کرد: مردم می‌دانند مشکلات هشت سال گذشته در زمان کوتاه حل و فصل نخواهد شد و حل این مشکلات نیازمند زمان است.

دولت آینده برای حل مشکلات امیدوار بوده و البته نیازمند حضور، مشارکت، حمایت و استقامت مردم است.

روحانی حمایت حوزه‌های علمیه، علما و مراجع تقلید که دارای نفوذ کلام هستند را خواستار شد و تصریح کرد: اگر همبستگی به وجود آید مشکلات حل و فصل خواهد شد.

وی یادآور شد: شاید هیچ دولتی در جمهوری اسلامی کار خود را در چنین شرایطی آغاز نکرده باشد مشکلات امروز ما از زمان جنگ هم بیشتر است امروز ده‌ها کشور در حال جنگ اقتصادی، سیاسی و تبلیغی با ما هستند.

وی گفت: برای حل مشکلات امیدواریم و دولت ارتباط مستمر با حوزه‌ها و مراجع خواهد داشت و از نظرات ایشان استفاده کرده و انتظار دارد کمک‌ها و حمایت‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول