اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد

توزیع بیش از 2200 تن برنج و شکر در استان بوشهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از توزیع بیش از 2200 تن برنج و شکر در استان بوشهر خبر داد.

توزیع بیش از 2200 تن برنج و شکر در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه طرح ضیافت در بوشهر گفت: در ایام منتهی به ماه مبارک رمضان توزیع شکر و برنج در استان بوشهر آغاز شده است.

تابش افزود: بیش از 2 هزار تن برنج تنظیم بازار برای استان بوشهر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این برنج با قیمت 3 هزار و 850 تومان در اختیار عاملان فروش برای عرضه در بین همشهریان قرار گرفته است.

تابش با بیان اینکه شکر تنظیم بازار در اختیار عاملان فروش قرار گرفته است، یادآور شد: میزان 230 تن سهمیه شکر نیز جذب شده که به قیمت هر کیلو گرم یک‌هزار و 550 تومان در حال توزیع است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: توزیع کالاهای تنظیم بازار در جایگاه‌های از پیش تعیین شده صورت می‌گیرد و در سایر شهرستان‌ها نیز با تصمیم اعضای کمیسیون تنظیم بازار هر شهرستان جایگاه‌ها و مراکز عرضه کالاهای اساسی نظیر شکر، برنج و مرغ منجمد تعیین می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر همچنین بر تشدید فعالیت و نظارت بیشتر بازرسان بر فعالیت بازار در آستانه ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

تابش با اشاره به سوءاستفاده برخی از افراد سودجو در بازار برای کم فروشی و گران فروشی در ایام ماه رمضان تصریح کرد: بازرسین موظفند با جدیت و تلاش بیشتر همه زوایای بازار را مورد بررسی قرار دهند تا زمینه فرصت طلبی و اجحاف سودجویان در حق روزه‌داران فراهم نشود.

وی با اشاره به اینکه هر گونه خدمت به مردم در ماه مبارک رمضان عبادت است، افزود: یکی از مهم‌ترین اموری که رضایت مردم را در پی دارد، فراهم کردن زمینه مناسب برای تامین مایحتاج همشهریان و دسترسی آنان به کالاها و اقلام اساسی است.

تابش اضافه کرد: ‌در کنار تامین اقلام اساسی و ایجاد آرامش در بازار، مبارزه با احتکار، کم فروشی، گران فروشی و هرگونه تخلف صنفی بستر رضایتمندی مرمی را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: بازرسی دقیق‌تر بازرسان بر کالاهای اولویت‌دار و کالاهای اساسی سبد مصرفی خانوارها از اهمیت خاصی برخوردار است و در این ایام طرح بازرسی ویژه انبارها و سردخانه‌ها به ویژه وضعیت توزیع و تامین مرغ منجمد، برنج، روغن و شکر با جدیت بیشتری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول