اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تمیزی‌فر عنوان کرد

جذب، سازماندهی و آموزش سه ماموریت اصلی سازمان بسیج رسانه

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به ماموریت اصلی سازمان بسیج رسانه گفت: سازمان بسیج رسانه سه ماموریت اصلی در حوزه جذب، سازماندهی و آموزش را برعهده دارد.

جذب، سازماندهی و آموزش سه ماموریت اصلی سازمان بسیج رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد‌رحیم تمیزی‌فر ظهر امروز در جمع اهالی اهل رسانه در اردوگاه شهدا درچه اصفهان با بیان جایگاه رسانه اظهار کرد: نزدیک دو ماه است که سازمانی به نام سازمان بسیج رسانه در سپاه صاحب الزمان(عج) با زیر مجموعه‌ها و کانون‌های وسیع رسانه به وجود آمده است.

وی با اشاره به قدرت رسانه‌ها در جهان افزود: رسانه‌های پرمخاطب و پرطرفدار این قدرت را دارند که در یک کشور بانی تغییر و تحول باشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه اصفهان با اشاره به اینکه قدرت رسانه‌ها در کشور در مقابل قدرت رسانه‌های کشورهای  غربی ضعیف است، ادامه داد: رسانه‌های غربی با رنگ و لعاب دادن اخبار به مدت طولانی از این ابزار به خوبی سوء استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به ماموریت اصلی سازمان بسیج رسانه گفت: سازمان بسیج رسانه سه ماموریت اصلی در حوزه جذب، سازماندهی و آموزش را در اصفهان دنبال می‌کند.

تمیزی‌فر با اشاره به جامعه هدف این سازمان تاکید کرد: جامعه هدف ما خبرنگاران، مدیران رسانه، تصویربرداران رسانه‌ها، مستندسازان، کارشناسان رسانه، روزنامه نگاران، گزارش‌گران و فعالان این عرصه خطیر جهت سازماندهی و جهت دهی در مقابل رسانه‌های غربی و غرب‌زده است.

وی با بیان اینکه این هشت جامعه هدف در راستای ماموریت های سازمان بسیج رسانه قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای در اصفهان گواه این موضوع است که می‌شود یک کار بسیج و رسانه‌ای انجام داد.

مسئول سازمان بسیج رسانه اصفهان با بیان اینکه در17مردادماه جاری از پیشکسوتان و فعالان عرصه رسانه اصفهان، تقدیر خواهد شد، افزود: برای همایش روز خبرنگار و تجلیل از چنین خبرنگارانی از سردار شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/63023/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول