اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرارسیدن ماه ضیافت الله

نمایشگاه طرح «ضیافت» در سمنان آغاز به کار کرد

نمایشگاه طرح «ضیافت» در آستانه فرارسیدن ماه ضیافت الله در سمنان آغاز به کار کرد.

نمایشگاه طرح «ضیافت» در سمنان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عصر امروز در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه در گفت‏وگو با خبرنگاران در این‏باره اظهار کرد: نمایشگاه طرح ضیافت یکی از رویدادهای مهم در راستای تنظیم بازار در آستانه ماه مبارک رمضان است که امروز در شهرستان سمنان آغاز به کار کرد.

علی پورنبوی گفت: این نمایشگاه که با حضور استاندار سمنان، فرماندار شهرستان سمنان، مدیران کل تعزیرات حکومتی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان سمنان افتتاح شد، به مدت یک هفته در سمنان دایر خواهد بود.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم و مسئولان در نخستین دقایق گشایش نمایشگاه طرح ضیافت در سمنان بیان کرد: این نمایشگاه بر اساس برنامه‏ریزی‏های انجام شده، از دوازدهم تیر ماه به مدت یک هفته صبح‏ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 17 تا 22 به روی علاقه‏مندان گشوده خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در صورت استقبال مردم امکان افزایش زمان برگزاری این نمایشگاه نیز وجود دارد، افزود: نمایشگاه طرح ضیافت با 30 غرفه در سالن ورزشی شهدای کارگر سمنان برپا شده است و مردم می‏توانند برای تامین مایحتاج خود از آن بازدید و خرید کنند.

پورنبوی بیان کرد: در این نمایشگاه، اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان از جمله برنج، روغن، حبوبات، گوشت قرمز و مرغ، خرما، تخم مرغ و مواد پروتئینی و لبنی و ... عرضه می‏شود.

انتهای پیام/2249/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول