اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 خبر داد

راه‌اندازی سامانه فروش یکپارچه آرد در مشهد مقدس

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه پنج، گفت: به منظور کوتاه کردن زمان ارائه خدمات در حوزه آرد به نانوایان سامانه فروش یکپارچه آرد در مشهد مقدس بارگیری و آغاز به فعالیت کرد.

راه‌اندازی سامانه فروش یکپارچه آرد در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ایرج حسن‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه فروش یکپارچه آرد در شهر مشهد به منظور امکان ایجاد اصلاح الگوی مصرف با توجه به اطلاعات و بهره‌گیری از آن در سال حماسه اقتصادی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: ایجاد این سامانه ضمن کوتاه کردن زمان ارائه خدمات در حوزه آرد و نان این حق و امکان به نانوایان می‌دهد تا با مراجعه به سامانه، آرد مورد نیاز خود را از هر کارخانه آرد در سطح استان تمهید و خریداری کنند.

حسن‌پور تصریح کرد: امکان نظارت مستمر بر عملکرد نقش آفرینان حوزه آرد و نان توسط بخش‌های نظارتی دولتی و خصوصی و همچنین حذف دلالان و سودجویان از این چرخه از دیگر اهدافی است که در راه‌اندازی سامانه فروش یکپارچه آرد مورد نظر مسئولان است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه پنج، جلوگیری از خروج آرد از شبکه مصرف و نظارت بر تولید با مدیریت بخش خصوصی را بخش دیگری از اهداف ایجاد سامانه فروش یکپارچه آرد توصیف کرد.

حسن‌پور در ارتباط با مکانیزم فروش آرد توسط این سامانه گفت: نانوایان باید هر ماه در سه مرحله با مراجعه به شعب پست بانک و برخی دفاتر پیشخوان دولت نسبت به انتخاب آرد از کارخانه مورد نظر و پرداخت وجه و خرید آرد اقدام کنند.

انتهای پیام/70022/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول