اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان و نویسنده تئاتر اصفهان:

اعتراض به سالن‎های تئاتر جشنواره کمدی وارد نیست

کارگردان و نویسنده تئاتر اصفهان گفت: اعتراض به سالن‎های تئاتر جشنواره کمدی اعتراض بیهوده‌ای است چرا که ما با شرکت در این جشنواره قواعد آن را قبول کرده‎ایم.

اعتراض به سالن‎های تئاتر جشنواره کمدی وارد نیست

لیلا پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در گذشته هم‌اندیشی اصحاب تئاتر بیشتر بود، اما اکنون اعضای تئاتر به صورت گروه گروه از هم جدا شده‎اند که این امر نیز دلیل دارد.

وی افزود: فراخوان برگزاری نشست باید از سوی نهاد خاصی مرتبط با تئاتر اعلام شود، به عنوان مثال فرهنگ و ارشاد باید برگزار کننده نشست‎های تئاتر در اصفهان باشد.

کارگردان و نویسنده تئاتر اصفهان گفت: در گذشته در خانه هنرمندان جلسات هفتگی برگزار می‎شد، اما این جلسات توسط برگزارکنندگان آن قطع شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم بین کارگردانان و هنرمندان عرصه تئاتر جلسات هم اندیشی برگزار می‎شود، اما به صورت خیلی خلاصه و جزئی‎تر دنبال می‎شود.

پرویزی در مورد اعتراض کارگردانان به سالن‌های جشنواره تئاتر کمدی گفت: همه کارگردان موقع آغاز به کار کردن برای سالن ویژه‎ای کار می‎کنند، اما باید یادشان باشد که ما در اصفهان چه سالن‎هایی داریم و جشنواره تئاتر کمدی که متعلق به شهرداری است چه سالن‎هایی را در اختیار دارد.

وی گفت: من این حرف کارگردانان که معتقد هستند سالن‎های تئاتر اصفهان ضعیف است را قبول ندارم زیرا زمانی که در جشنواره کمدی که متعلق به شهرداری است شرکت می‎کنیم باید از ابتدا کار را به صورتی برنامه‌ریزی کنیم که متناسب با سالن اصلی تالار هنر و یا متناسب با سالن هنرسرای خورشید باشد.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: اعتراض به سالن‎های تئاتر جشنواره کمدی اعتراض بیهوده‌ای است چرا که ما با شرکت در این جشنواره قواعد آن را قبول کرده‎ایم.

انتهای پیام/63019/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول