اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد

فعالیت کانون‌های زنجان، ابهر و خرم‌دره در زمینه تئاتر کودکان و نوجوانان

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: سه مرکز زنجان، ابهر و خرم‌دره در بخش تئاتر کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند.

فعالیت کانون‌های زنجان، ابهر و خرم‌دره در زمینه تئاتر کودکان و نوجوانان

اسدالله قمری‌نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به استقبال خوب کودکان و نوجوانان از برنامه‌های تابستان کانون اشاره کرد و اظهار داشت: ثبت‌نام دانش‌آموزان برای حضور در کلاس‌های کانون به اتمام رسیده و کلاس‌های ویژه آن آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین ظرفیت کلاس‌های ویژه برای اعضای ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان تکمیل شده است.

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در بخش‌های هنری، فرهنگی و ادبی کانون توسعه کتابخانه الکترونیکی و مسابقات رضوی برگزار می‌شود، افزود: اعضای ثابت کانون می‌توانند در مسابقات مختلف رضوی شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسابقات رضوی کانون‌ به مسائل مربوط به زیارت و شخصیت امام رضا (ع) اشاره دارد، تصریح کرد: داستا‌ن‌نویسی، نقاشی، خاطرات زیارت و اتفاق‌های مربوط به مسائل رضوی از برنامه‌های این مسابقات است.

قمری نژاد با بیان اینکه نمایشگاه فرهنگی رضوی در کانون پرورش فکری زنجان برگزار شده است، اظهار کرد: آثار کودکان و نوجوانان به کانون پرورش فکری تهران ارسال و پس از مرحله داوری به نفرات برتر لوح و جوایزی اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا برنامه‌های تئاتر کانون پررنگ شود، گفت: سه مرکز زنجان، ابهر و خرم‌دره در بخش تئاتر کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند.

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه تئاتر کانون به دو دسته تئاتر کاغذی و عروسکی تقسیم می‌شود، افزود: پس از مراحل کارشناسی مربی فرهنگی برای انجام تئاتر عروسکی در کانون به فعالیت می‌پردازد.

وی با تاکید بر اینکه بیشتر فعالیت‌های کانون به بازی‌های علمی و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان ارتباط دارد، ادامه داد: این بازی‌ها کمک بسزایی در استعداد‌یابی دانش‌آموزان دارد.

قمری‌نژاد با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف فضاسازی مناسب در کانون انجام می‌شود، تصریح کرد: کانون فعالیت‌های عمده‌ای در سوگواری و اعیاد مختلفی که در تقویم کشورمان جا دارد، انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه عمده‌ترین فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به برنامه‌های دینی و مذهبی اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: در طول سال برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مسائل دینی نمایشگاه و مسابقات مختلفی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول