اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان اصفهانی تئاتر :

رقابت در جشنواره تئاتر کمدی امسال سخت‌تر از سال‎های گذشته است

نگار داستان‌پور کارگردان اصفهانی تئاتر گفت: بسیاری از آثار طالب حضور در بخش ویژه جشنواره کمدی بوده‎اند، اما در جشنواره تئاتر کمدی امسال رقابت سخت‌تر از سال‎های گذشته است.

رقابت در جشنواره تئاتر کمدی امسال سخت‌تر از سال‎های گذشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چهارمین جشنواره تئاتر کمدی در اصفهان  در سالن تالار هنر و هنرسرای خورشید در حال برگزاری است و این جشنواره تا 17 تیرماه امسال ادامه دارد، در این جشنواره هشت تئاتر صحنه‎ای در بخش ویژه و آزاد روی صحنه می‎رود.

حضور کارگردانان و بازیگران مطرح در این تئاتر از نقاط قوت این جشنواره است، اما نقطه نظرات متفاوتی در زمینه سطح برگزاری این جشنواره از سوی کارگردانان مطرح می‎شود.

نگار داستان‌پور با بیان اینکه جشنواره امسال نسبت به سال‎های گذشته قوی‎تر است، اظهار کرد: جشنواره کمدی امسال از لحاظ نمایش‎نامه و حضور کارگردانان با‌تجربه در سطح بالا‌تری نسبت به سال‎های گذشته قرار دارد.

وی ادامه داد: در جشنواره تئاتر کمدی امسال رقابت سخت‌تر است و  به دلیل وجود بخش ویژه جشنواره بسیاری از آثار طالب حضور در آن بوده‎اند، که تنها چهار اثر در آن حضور دارند و شوخی کوچک جناب میم در بخش ویژه این جشنواره حضور دارد.

کارگردان اصفهانی تئاتر تصریح کرد: جشنواره نسبت به سال گذشته بهتر بود و برای سومین دوره در این جشنواره حضور پیدا می‌کنم که امسال را به سال‎های گذشته ترجیح می‎دهم.

انتهای پیام/63019/ط10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول