اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان تئاتر اصفهانی:

جشنواره تئاتر کمدی نباید در موضوعات خاص محصور باشد

کارگردان تئاتر اصفهانی گفت: موضوعات چهارمین جشنواره تئاتر کمدی حتی در بخش آزاد هم محصور به چند موضوع خاص شده بود که این امر از مشکلات و نقاط منفی این جشنواره است.

جشنواره تئاتر کمدی نباید در موضوعات خاص محصور باشد

منصور قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جشنواره تئاتر کمدی اصفهان به نسبت سال گذشته در سطح بهتری قرار دارد چرا که بازبینان این دوره با دقت نظر بیشتری به بررسی آثار پرداختند.

وی افزود: انتخاب بازبینان که از سطح بالایی برخوردار هستند برای این جشنواره نشان از سطح بالای جشنواره تئاتر کمدی دارد، بازبینان بیش از دوره گذشته بر کیفیت آثار حساسیت نشان دادند.

کارگردان کمدی ارتفاعات گفت: پیش بینی می‎کنم این چهارمین جشنواره تئاتر کمدی اصفهان نسبت به سال‎های گذشته بهتر برگزار شود.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که این جشنواره دارد این است که موضوعات جشنواره تئاتر کمدی حتی در بخش آزاد هم محصور به چند موضوع خاص شده بود به عنوان مثال عنوان شده بود که در بخش آزاد در موضوعات شهروندی و یا غیره فعالیت شود.

قربانی ادامه داد: سیاه بازی و حرکت‎های ریتمیک و لودگی جزیی از تئاتر کمدی است به ویژه اینکه این نوع طنز در اصفهان به وجود آمده و خواستگاه آن در اصفهان است، اما این نوع طنز در این جشنواره منع شده بود که سبب شد به کام شرکت کنندگان در این جشنواره خوش نیاید.

انتهای پیام/63019/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول