اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد

رونمایی از طرح آمایش سرزمین

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: طرح آمایش سرزمین در کتابخانه مرکزی شهر اصفهان رونمایی می‌شود.

رونمایی از طرح آمایش سرزمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری امروز در مجمع انتخاباتی هیئت  گلف استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد ضمن خیر مقدم به کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف اظهار کرد: امیدوارم از تجرییات آقای سعیدی که یکی از دوستان قدیمی من است بتوانیم در جهت پیشبرد این ورزش مفرح در استان اصفهان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: از محسن شیران نیز که طی سالیان گذشته به عنوان مسئول این رشته در اصفهان توانسته رتبه این شهر را در جایگاه سوم قرار دهد تشکر می‌کنم و امیدوارم این جایگاه همچنان حفظ شود و گلف اصفهان قدرتمندانه به کار خود ادامه دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: گلف رشته پرخرجی است اما خدا را شاکرم که اصفهانی‌ها علاقه بسیاری به پرداختن به این رشته دارند و امیدوارم گلف اصفهان بازوی مطلوبی برای فدراسیون باشد.

وی با اشاره به ورزش اصفهان در سال گذشته و اینکه اتفاقات خوبی در این سال افتاد تصریح کرد: با کمک همکارانم در شهرستان‌های مختلف و با توجه به اینکه هیچ بودجه‌ای در اختیار هیئت‌ها قرار ندادیم با تعامل بسیار خوب و تدابیری که روسای هیئت‌ها اندیشیدند توانستند کارنامه خوبی را از خود به نمایش بگذارند و برنامه‌های خود را طبق تقویم فدراسیون به پیش ببرند.

جواهری اضافه کرد: امیدوارم سال جاری نیز سال خوبی برای ورزش اصفهان باشد و بتوانیم اعتبارات لازم رای برای ورزش استان کسب کنیم.

وی در ادامه به رونمایی از طرح آمایش سرزمین اشاره کرد و افزود: این طرح قرار است فردا رونمایی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: مجمع خیرین ورزش‌یار را با توجه به کمبود سرانه فضای ورزشی در اصفهان تشکیل دادیم که می‌تواند به رشد این سرانه در اصفهان کمک کند.

وی همچنین به تشکیل کمیته راهبردی بانوان و شورای عالی ورزش استان اشاره کرد.

انتهای پیام/63020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول