اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 20 شرکت کننده

برترین گلف بازان جام شعبانیه در قم معرفی شدند

رئیس هیئت گلف استان قم گفت: آخرین رویداد برنامه‌ریزی شده هیئت گلف پیش از ماه مبارک رمضان برترین‌های خود را در رشته مینی گلف شناخت.

برترین گلف بازان جام شعبانیه در قم معرفی شدند

سیدمحمد علویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: برنامه و اولویت مهم ما در هیئت گلف استان قم این است که به هیچ عنوان زمان را از دست ندهیم و حتی در ایام تعطیل سال به استثنای چند مناسبت مهم، به کار و تکاپو برای توسعه گلف و مینی گلف قم بپردازیم.

وی ابراز داشت: با اینکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته ما رشد چشمگیری داشته و فعالیت‌ها در هر دو بخش مردان و بانوان به خوبی انجام می‌گیرد ولی خودمان احساس می‌کنیم که هنوز جای کار و تلاش بیشتری داریم و باید همت بلندتری برای تحول در گلف قم به کار بگیریم.

رئیس هیئت گلف استان قم اضافه کرد: همانطور که گفتم سعی ما این است که از مناسبت‌های مهم سال که اعیاد و جشن‌ها را شامل می‌شود برای برگزاری رقابت‌های گلف و مینی گلف قهرمانی استان به خوبی بهره ببریم و با انتشار اخبار آن هر دو رشته را بیش از پیش به مردم قم بشناسانیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در هر دو رشته هم در بخش بانوان و هم در قسمت آقایان استعدادهای بسیار خوبی داریم و با تکیه بر توان و انگیزه همین نفرات هم در مسابقات لیگ و هم در پیکارهای قهرمانی گلف و مینی گلف کشور شرکت می‌کنیم.

علویون در ادامه از برگزاری رقابت‌های مینی گلف قهرمانی استان قم با عنوان جام شعبانیه خبر داد و بیان کرد: این رقابت‌ها را با توجه به اینکه در اعیاد خجسته و فرخنده شعبان هستیم در آکادمی مینی گلف قم برگزار کردیم و برترین‌ها معرفی شدند.

وی یادآور شد: هیئت برای برگزاری این رقابت‌ها در هر دو بخش مردان و بانوان برنامه ریزی کرده است که طبق برنامه در رقابت‌های بخش آقایان که از سطح کیفی و کمی بالایی برخوردار بود، 20 گلف باز شرکت کردند و مسابقات جذابی از آب درآمد.

رئیس هیئت گلف استان قم بیان داشت: در پایان این دوره از مسابقات مینی گلف قهرمانی مردان قم با عنوان جام شعبانیه، مجید کربلایی با بهترین امتیاز و عملکردی خوب موفق به کسب رتبه نخست و عنوان قهرمانی مینی گلف استان قم شد.

وی اظهار داشت: عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی این دوره از پیکارهای مینی گلف جام شعبانیه در قم به محسن جباری رسید در حالی که ناصر لسانی یکی از قدیمی‌ها و با تجربه‌های گلف و مینی گلف قم رتبه سوم را کسب کرد و این مسابقات رسما پایان یافت.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول